Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
O ja. En van deze non-performance 3 hebben wij de nageltjes (remklauwen) gelakt en de ...... “putdeksels”...... van de aerowielen vervangen voor een set centercaps en wielboutkapjes.

Haha.... correctie: aerodynamische putdeksels ! Ik vind ze prachtig, echtgenote respecteert het aerodynamische...! in jouw geval ligt het allemaal veel simpeler.
 
Niet gekocht, wel laten uitvoeren.
Glasscoating 2 lagen, erg blij mee!

Had voorheen al moeite om vogelpoep goed van de auto af te krijgen, gisteren eerste keer afgespoten en echt bizar verschil!
Excuses voor slechte kwaliteit filmpje, meer foto's volgen later.

 
Dat ziet er inderdaad goed uit! Even een paar vragen vanuit mijn kant:
- Welk percentage lichtdoorlatendheid heb je?
- Heb je de volledige achterruit laten blinderen?
- Wat zijn de kosten? Op de website geven ze aan €279,00, maar dat is niet met panoramisch dak denk ik.

Alvast bedankt!

Een deel van je vragen heeft hij al beantwoord aan mij, even terugzoeken.

Die 279 euro is voor 5 ramen, hij heeft er 7 laten doen.
 
Met als toevoeging dat de achterruit van de M3 groter is dan regulier. Dus dat kost meer dan de prijs voor standaard 5 ramen. Dus de 5 ramen 429 en voorruiten 140

Dat is wel een forse verhoging dan als je normaal voor 5 ramen 279 betaalt en dan opeens 429, alleen omdat de achterruit wat groter is... :eek:

Ik zou zeggen de 2 kleine achterraampjes compenseren de grotere achterruit...
 
D
Dat is wel een forse verhoging dan als je normaal voor 5 ramen 279 betaalt en dan opeens 429, alleen omdat de achterruit wat groter is... :eek:

Ik zou zeggen de 2 kleine achterraampjes compenseren de grotere achterruit...
Zeker aardige verhoging, maar je had ze moeten zien met z'n tweeën. Grotere achterruit en sedan...ik zou dit niet snel door een amateurtje op de hoek laten doen.
 
Dat is wel een forse verhoging dan als je normaal voor 5 ramen 279 betaalt en dan opeens 429, alleen omdat de achterruit wat groter is... :eek:

Ik zou zeggen de 2 kleine achterraampjes compenseren de grotere achterruit...
Het forse prijs verschil is goed te verklaren. Het is makkelijk hier schrijven dat het duur is met allerlei rare smilies.
Bij ons koste en Model S tinten vanaf €280,- en een Model 3 vanaf €375.
De achterruit is dusdanig veel groter, dat je een grotere (dus duurdere) rol folie nodig hebt, en door het formaat van de ruit is het werk zelf veel bewerkelijker. Als we werkelijk de uren moeten berekenen, zouden we nog duurder uit komen.
Maar als ik jullie was; bestel lekker een rolletje op Aliexpress en probeer het zelf...
 
  • Funny
  • Like
Reactions: TM3LR and Basvdpoel
Bij mij zijn de ramen en dak van de 3 ook geblindeerd. Was stuk duurder dan toen ik de S liet doen. Dit kwam idd voornamelijk door het dak. Jongens van Ace automotive zijn met zn 2en best lang bezig geweest. Volgens hun kan je prima liggen in de 3 met de achterbank plat.. :D
goed werk geleverd in ieder geval voor een goede prijs!
 
Het forse prijs verschil is goed te verklaren. Het is makkelijk hier schrijven dat het duur is met allerlei rare smilies.
Bij ons koste en Model S tinten vanaf €280,- en een Model 3 vanaf €375.
De achterruit is dusdanig veel groter, dat je een grotere (dus duurdere) rol folie nodig hebt, en door het formaat van de ruit is het werk zelf veel bewerkelijker. Als we werkelijk de uren moeten berekenen, zouden we nog duurder uit komen.
Maar als ik jullie was; bestel lekker een rolletje op Aliexpress en probeer het zelf...

Zal inderdaad een lastig klusje zijn. Die 429 van WrapEnGo is trouwens INCL btw, en de 375 van Tesland is EXCL btw.

Ik zie dat je nu ook de achterspoiler voor de M3 hebt. Is dit dezelfde uitvoering als de originele van Tesla zelf? Ik zie op verschillende sites nl meedere varianten van de spoiler voorbij komen.
 
Het forse prijs verschil is goed te verklaren. Het is makkelijk hier schrijven dat het duur is met allerlei rare smilies.
Bij ons koste en Model S tinten vanaf €280,- en een Model 3 vanaf €375.
De achterruit is dusdanig veel groter, dat je een grotere (dus duurdere) rol folie nodig hebt, en door het formaat van de ruit is het werk zelf veel bewerkelijker. Als we werkelijk de uren moeten berekenen, zouden we nog duurder uit komen.
Maar als ik jullie was; bestel lekker een rolletje op Aliexpress en probeer het zelf...

Ik mag mij toch wel verbazen over het feit dat de totale prijs met ruim 50% omhoog gaat tov de fixed prijzen die ze hanteren waarbij ze een bmw 3 serie sedan als voorbeeld gebruiken?
Oke, de achterruit is kleiner maar ook die achterruit is vast niet heel makkelijk te tinten. Bij elke sedan kom je er volgens mij lastig bij.
Zet er dan "vanaf" bij ofzo.

Maar ik ben niet gehinderd door kennis op dit gebied dus ik ben blij dat je hier wat extra uitleg over geeft.
 
  • Like
Reactions: ScoopT
Bij mij zijn de ramen en dak van de 3 ook geblindeerd. Was stuk duurder dan toen ik de S liet doen. Dit kwam idd voornamelijk door het dak. Jongens van Ace automotive zijn met zn 2en best lang bezig geweest. Volgens hun kan je prima liggen in de 3 met de achterbank plat.. :D
goed werk geleverd in ieder geval voor een goede prijs!
Dus ze hebben meer in de achterbak gelegen dan gewerkt. Dan snap ik wel waarom het duur is. Slapend rijk worden is een dure bezigheid voor de klant ha, ha, ha