Heb de matten gewoon gehaald van Tesla zelf. Heel te vrede over. Netjes ookKan ook. Ik wilde het wat groter
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb de matten gewoon gehaald van Tesla zelf. Heel te vrede over. Netjes ookKan ook. Ik wilde het wat groter
Antislip matjes voor in de opbergvakjes en de bekerhouders versmallers. Mijn Spa Blauw flesje staat nu vast en schrijft niet meer.
Welke bekerhouderversmallers heb je gekocht?
Die matten van Tesla zijn zeer dun.Heb de matten gewoon gehaald van Tesla zelf. Heel te vrede over. Netjes ook
Check! En die op velgen/frunk/trunk?De wrap op de deuropeners fohn je er omheen en blijft prima zitten mits je goede kwaliteit wrap gebruikt. (3M, Avery, etc)
Die matten van Tesla zijn zeer dun.
Ik heb de hub cap set gekocht bij Tesla (heb de wagen nog niet maar soit ) maar ik vroeg me af of je de aero “deksels” er ook gewoon terug over kan plaatsen zonder de set te verwijderen.
Voor de aflevering afgelopen zaterdag had ik al het een en ander besteld en geleverd gekregen.
Inmiddels gemonteerd:
- naafdoppen en wielmoer covers in plaats van de aero wieldoppen,
- ventieldopjes met Tesla logo ,
- deurknop labeltjes (stickertjes op de knoppen voor de deuren van binnenuit te openen),
- rubber matjes in de opbergvakken en bekerhouders,
- afdichtingsrubber in de naad rond het voorste dak paneel.
Nog te monteren:
- screen protector,
- extra rubbers in de deuren.
Besteld en onderweg:
- sportpedalen en voetsteun,
- organizer/bakje voor het voorste opbergvak (het vak voor de bekerhouders),
- organizer voor de truck,
- wrap voor de middenconsole.
En verder moet er ook nog:
- een lakbehandeling en verzegeling worden uitgevoerd, waarschijnlijk een ceramic coating,
- de ruiten getint worden, in ieder geval de achterste zijruiten en de achterruit en ik twijfel nog over de voorste zijruiten.
Inmiddels bijna alles geleverd en gemonteerd. Gisteren in Someren de ruiten laten tinten, naast de zijruiten en achterruit ook een zonneband op de voorruit laten plaatsen waar ikzelf erg tevreden over ben, ziet er moo uit (vind ikzelf in ieder geval) en ook prettig met iets lager staande zon
View attachment 432301
Nu nog de ceramic lak coating, die staat voor begin augustus gepland.
Mooi dat je het gevonden hebt, ik had het adres ook via dit forum gevonden. Ik heb de auto om 9 uur gebracht en om 12 uur was ie klaar, en in de tussentijd heb ik een leenauto mee gehad. Super service!Nice, zo wil ik de mijne ook! Heb je info over waar je het laten doen hebt? (Adres + eventuele prijs indicatie + duur van heel de operatie)
Edit: heb het reeds gevonden
Ook ik heb die matten, maar dan met de naam van de auto alleen voorin, en zal morgen (na het wassen van de auto, want dat heeft vandaag weinig zin) de aero's verwijderen (tot aan de winter ga ik zonder rijden) en centercaps plus lugnutcovers plaatsen die passen bij velg en auto
Bijna goed is:Waarom rijd je in de zomer zonder aero’s?
Maar in de zomer is de luchtweerstand sowieso een stuk kleiner dan in de winter en valt die paar % vrijwel weg. Verder zijn de aerocovers veel makkelijk te reinigen dan het aluminium eronder (zout!!!)Waarschijnlijk omdat de range in de zomer veeeeel meer als genoeg is. En je in de winter wel wat aan range verliest door verwarming etc.
Check! En die op velgen/frunk/trunk?
Bijna goed is:
Maar in de zomer is de luchtweerstand sowieso een stuk kleiner dan in de winter
De weerstandskracht die bij beweging op het voorwerp werkt is bij benadering te berekenen met onderstaande formule:Hoeveel verschil hebben we het dan over?
De weerstandskracht die bij beweging op het voorwerp werkt is bij benadering te berekenen met onderstaande formule:
waarin:
F = kracht die op het voorwerp werkt tijdens de beweging
ρ = dichtheid van de stof waarin het voorwerp zich voortbeweegt
v = relatieve snelheid van het voorwerp ten opzichte van het medium waarin het voorwerp beweegt
A = geprojecteerde oppervlakte van het voorwerp loodrecht op de bewegingsrichting, gelijk aan (π x d2)/4
d = kaliber (bij munitie) of breedte van het voorwerp
Cw = weerstandscoëfficiënt afhankelijk van de vorm van het voorwerp
Even kijken wat temperatuur doet maar dat is meer dan je zou denken.
(Dat geldt uiteraard voor de hele auto; luchtweerstand neemt toe)