Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Voor de draadloze opladers, is het belangrijk om te weten of de USB poorten in de Tesla 5V 2A kunnen leveren...

Voordat ik post reply klikte, heb ik het even opgezocht. De achterste poorten geven mooi 2.25A, maar vooraan slechts 1A.


We zullen moeten aftappen van de 12V outlet:

 
  • Helpful
Reactions: FrankNL
Voor de draadloze opladers, is het belangrijk om te weten of de USB poorten in de Tesla 5V 2A kunnen leveren...

Voordat ik post reply klikte, heb ik het even opgezocht. De achterste poorten geven mooi 2.25A, maar vooraan slechts 1A.


We zullen moeten aftappen van de 12V outlet:

Klopt, vandaar dat ik in de openingspost dit puntje al had staan :

  • Een 12V aansluitpunt voorin de midden console voor het kunnen snelladen
 
Aangezien meerdere mensen mij een DM stuurde mbt tot de gasveren.
Deze heb ik van rockauto.com. Betaling, verzending en ontvangen geschiedde naar wens. 1 week levertijd.
Je moet wel een beetje geluk hebben aangezien er naar aanleiding van dat youtube filmpje van i1Tesla er een enorme vraag naar is ontstaan.
 
@Herbie65 lees je de posts hierboven?
Dan kun je deze tegelijk met de dashcam installeren...
Jazaker,
De laders zijn binnen en morgen komen ze op de site, samen met veel andere accessoires die we voor de Model 3 reeds op voorraad hebben zoals:
- Screen protectors
- kaarthouder voor keycard
- Jackpads
- center console en cup holder inserts
- bovengenoemde opladers
- aluminium performance pedalen.
etc.
en natuurlijk leveren wij ook diensten zoals chrome delete, ramen tinten, centerconsole wrappen en glascoatings.

Voordat betreft de dashcam, dat wil ik graag eerst uittesten op onze eigen M3. Dit in verband met de spanningsvoorziening en eventuele problemen.

Maar we hebben nog geen leverdatum voor onze eigen 3. Ondanks dat ik 31 mar 2016 gereserveerd heb, op 6 dec 2018 besteld heb, Tesla eigenaar ben, geen inruil heb en contant zal betalen.
terwijl er non Tesla eigenaren zijn die in December besteld hebben zonder reservering en al een leverdatum hebben of de auto zelfs al hebben, die exact gelijk is aan onze configuratie.:mad::(:mad:.
(Maar dat is een ander draadje waard.....)
 
Last edited:
@Herbie65 Ik zag dat je maar een half uurtje van Hilversum af zit dus ik kom mijn 3 ook even laten aankleden zo gauw die binnen is. In ieder geval:
- Glass screen protector
- Alloygators (mijn vrouw is gek op stoeprandjes)
- Jackpads
- Center console wrap

Gezien ik best wel wat kilometers maak (en mijn Outlander er aan de voorkant als een gatenkaas uitziet) zit ik ook te overwegen om PPF of andere beschermingsfolie aan te laten brengen. Iemand hier ervaring mee? En kent iemand een adresje in de buurt van Hilversum of Heesch?
 
upload_2019-2-15_10-44-32.png


4 stuks Model 3 jackpads geleverd gekregen door de vrienden van Tesland.com
Passen perfect, mooi is ook, had ik vantevoren niet door..., dat ' bovenin ' dus een magneetje zit. Heel handig, want terwijl je ondertussen je krik pakt valt de jackpad niet naar beneden.

De krikhoogte die overblijft na aankleven via het magneetje aan de Model 3 onderkant is dan trouwens beperkt, net 9+ cm slechts. Voorzover ik weet kan alleen een krik als onderstaande eronder als je onderweg bijv. een band wil verwisselen. Ik hou niet van die moderne bandenopvulsetjes en ga gewoon altijd een winterband/wiel ( of zomerband/wiel in de winter ) in de Model 3 bak meeemen als reserveband !
upload_2019-2-15_10-51-32.png

Specs:
Minimale hoogte: 90 mm
Maximale hoogte: 370 mm
Afmeting bovenplaat: 150 X 450 mm
Maximaal hefvermogen: 250 kg

Geen idee of dit okay is qua hefvermogen om een band te verwisselen van de 1931kg zware Model 3 ...?
Heeft iemand hier ervaring mee ??
 
View attachment 377580

4 stuks Model 3 jackpads geleverd gekregen door de vrienden van Tesland.com
Passen perfect, mooi is ook, had ik vantevoren niet door..., dat ' bovenin ' dus een magneetje zit. Heel handig, want terwijl je ondertussen je krik pakt valt de jackpad niet naar beneden.

De krikhoogte die overblijft na aankleven via het magneetje aan de Model 3 onderkant is dan trouwens beperkt, net 9+ cm slechts. Voorzover ik weet kan alleen een krik als onderstaande eronder als je onderweg bijv. een band wil verwisselen. Ik hou niet van die moderne bandenopvulsetjes en ga gewoon altijd een winterband/wiel ( of zomerband/wiel in de winter ) in de Model 3 bak meeemen als reserveband !
View attachment 377582
Specs:
Minimale hoogte: 90 mm
Maximale hoogte: 370 mm
Afmeting bovenplaat: 150 X 450 mm
Maximaal hefvermogen: 250 kg

Geen idee of dit okay is qua hefvermogen om een band te verwisselen van de 1931kg zware Model 3 ...?
Heeft iemand hier ervaring mee ??

1931 / 4 = ? :rolleyes:
 
  • Funny
Reactions: MusQueTear