Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Hoesje denk ik, maar elke keer hoesje eraf halen.... dacht makelijke oplossing draadloos opladen.
Laat je de deksel open tijdens het laden?

Ik heb die melding ook wel is gehad met een ander type lader. Hij stopt er dan even mee en gaat daarna weer verder. Maar toen had ik ook diverse apps op mijn telefoon op de achtergrond draaien waardoor hij alleen daar al iets warm van kon worden. En de telefoon van mijn vrouw lag ernaast.
 
Laat je de deksel open tijdens het laden?

Ik heb die melding ook wel is gehad met een ander type lader. Hij stopt er dan even mee en gaat daarna weer verder. Maar toen had ik ook diverse apps op mijn telefoon op de achtergrond draaien waardoor hij alleen daar al iets warm van kon worden. En de telefoon van mijn vrouw lag ernaast.
Nee gewoon open. Google maps stond alleen echt aan.
 

Die riemen zijn inderdaad wat scherp, m'n vrouw zat van t weekend wat langer achterin naast mn zoontje en ze had er ook last van. Heb je zelf een logo gestuurd ofzo naar ze? Zie Tesla er namelijk niet bij staan dus hoe gaat dat precies in z'n werk als je kiest voor de optie 'ander logo'?
 
Die riemen zijn inderdaad wat scherp, m'n vrouw zat van t weekend wat langer achterin naast mn zoontje en ze had er ook last van. Heb je zelf een logo gestuurd ofzo naar ze? Zie Tesla er namelijk niet bij staan dus hoe gaat dat precies in z'n werk als je kiest voor de optie 'ander logo'?
je zet dan tijdens de bestelling in een opmerkingen veld dat je het tesla logo wilt.
 
Als iemand een idee heeft waar deze stickerset te koop is of ze kan laten maken? Ik wil er wel 1 :)
1.JPG
 
De meningen verschillen want geluidsbeleving is subjectief. Ik vind het niet stiller met de extra deurrubbers.

+1 ook hier niet het gevoel dat het geluid scheelt. Wel houdt het de dorpels schoon.

De dakrubbers kan ik met klem afraden. Ook hier geen merkbaar verschil in geluid, maar wel: loslatende rubbers en rubbers die ónder je glas komen en zo je OEM rubbers insnijden. Wat een troep.
 
Deze zouden wel eens kunnen werken: 5 Pcs 304 Rvs Dual Haak Kleine Trekveer Hardware Accessoires Draad Dia 0.8mm Outer Dia 10mm lengte 25-50mm en dan die van 45 mm. Van RVS 304 dus, ook mooi meegenomen.

De veer waarnaar wordt verwezen in de video van i1Tesla is de Century Spring C-77 2 Count 1-7/8" Extension Springs with 11/32" Outside Diameter oftewel 47,6 mm lang en 8,7 mm breed met 0,6 mm draad. Die veer op Ali is dus iets korter, breder en dikker. Hij zal dus ook net iets sterker zijn.

Om hier op terug te komen: deze trekveer inmiddels geïnstalleerd bij de frunk en werkt perfect. Nu samen met de gasveren dus een automatisch openende, en soft close frunk.
 
+1 ook hier niet het gevoel dat het geluid scheelt. Wel houdt het de dorpels schoon.

De dakrubbers kan ik met klem afraden. Ook hier geen merkbaar verschil in geluid, maar wel: loslatende rubbers en rubbers die ónder je glas komen en zo je OEM rubbers insnijden. Wat een troep.

Wellicht zit het probleem eigenlijk in de bumper/Fender gap. Mijn M3 is naar de spuiterij geweest en daarna is de Fender vrij strak tegen de bumper aan gemonteerd. Er zat ooit een kiertje tussen, maar nu niet meer. Het viel mij op dat ik geen wind wervelingen meer hoor.
Makkelijk testen natuurlijk: tape over die randen plakken en een testrit maken.
Die test methode kan je trouwens ook op andere kieren proberen, zoals het dak.
 
+1 ook hier niet het gevoel dat het geluid scheelt. Wel houdt het de dorpels schoon.

De dakrubbers kan ik met klem afraden. Ook hier geen merkbaar verschil in geluid, maar wel: loslatende rubbers en rubbers die ónder je glas komen en zo je OEM rubbers insnijden. Wat een troep.

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb de rubbers in stukken gesneden en alleen de voorste en de achterste naad opgevuld. Omdat ze niet meer worden uitgerekt passen ze veel beter. Ziet er veel netter uit. Qua geluid, geen idee.
 
  • Helpful
Reactions: roderickvd