Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Heb ook de Carbon wraps van AbstractOcean besteld voor zowel de midden console als het dashboard.

Al iemand ervaring met het aanbrengen van een dashboard wrap? Twijfel een beetje om het zelf te doen of dat ik het beter aan een professional overlaat.
 
Ik ben mij aan het oriënteren op een wireless charger voor mijn iPhone XS en kom uit bij de merken Normad en Jeda. Volgens mij moet ik deze laten importeren uit de USA.
Vraag 1: Hoe is de ervaring met welke merk?
Vraag 2: Hoeveel tij moet ik aanhouden met vanaf moment bestellen tot in huis?
Vraag 3: Deze merken zij vrij prijzig. Wie heeft goede ervaring met een alternatief en voor welke prijs?
Heb je al gekeken op Aliexpress.com ?
 
Heb ook de Carbon wraps van AbstractOcean besteld voor zowel de midden console als het dashboard.

Al iemand ervaring met het aanbrengen van een dashboard wrap? Twijfel een beetje om het zelf te doen of dat ik het beter aan een professional overlaat.
Sorry dat ik het zeg en ik hou er niet van collega's af te vallen, maar de video van abstract ocean is crap v.w.b. de centenconsole wrap.

De dashboardwrap is helemaal af te raden. Op het hout heb je een hele slechte hechting, en je ziet het relief. Vooral aan de zijkanten blijft het niet zitten. Tenzij je het hout helemaal weg wil schuren.....

Binnenkort ga ik wel carbolpanelen verkopen.
 
Is de video of de wrap niet goed? Ik heb vorige week namelijk een console wrap besteld en moet hem er nog op plakken.

Ik had er in ieder geval geen problemen mee. De instructies waren goed te volgen en de console wrap zit er strak en zonder bubbels op.

IMG_2610.jpg
 
Sorry dat ik het zeg en ik hou er niet van collega's af te vallen, maar de video van abstract ocean is crap v.w.b. de centenconsole wrap.

De dashboardwrap is helemaal af te raden. Op het hout heb je een hele slechte hechting, en je ziet het relief. Vooral aan de zijkanten blijft het niet zitten. Tenzij je het hout helemaal weg wil schuren.....

Binnenkort ga ik wel carbolpanelen verkopen.
@Herbie65, op wat voor termijn verwacht jij iets aan te kunnen bieden? ik ben wel geïnteresseerd. Of wordt het zoiets als ze hier aanbieden:

Ik vind persoonlijk het hout niet passen in het interieur (heet toch ook black). Had liever wat donkerder gehad. Idem voor de headliners, waarom niet in het zwart. Mocht je daarvoor iets hebben, maar zal wel een duur geintje worden.