Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag mijn TM3 LR AWD opgehaald bij JURGH Car detailing. Wat is Lekkerding nog lekkerder geworden. Hierbij wat foto's.
Wat is er gedaan:
- Xpel Ultimate Full front
- Xpel Ultimate bagagerand + instap
- Modesta Glascoating BC-03 en BC-04
- Chrome delete
- Middenconsole wrap
- Remklauwen spuiten
- Allygators (velgrandbescherming)

Jurgen en je team, super bedankt voor jullie fantastische werk!

IMG_20190404_090544.jpg


IMG_20190404_090318.jpg


IMG_20190404_090708.jpg
 
Vandaag mijn TM3 LR AWD opgehaald bij JURGH Car detailing. Wat is Lekkerding nog lekkerder geworden. Hierbij wat foto's.
Wat is er gedaan:
- Xpel Ultimate Full front
- Xpel Ultimate bagagerand + instap
- Modesta Glascoating BC-03 en BC-04
- Chrome delete
- Middenconsole wrap
- Remklauwen spuiten
- Allygators (velgrandbescherming)

Jurgen en je team, super bedankt voor jullie fantastische werk!

View attachment 393693

View attachment 393691

View attachment 393694
Ziet er strak uit zeg! Mag ik vragen wat voor vloermatten je voorin hebt liggen?
 
Vandaag mijn TM3 LR AWD opgehaald bij JURGH Car detailing. Wat is Lekkerding nog lekkerder geworden. Hierbij wat foto's.
Wat is er gedaan:
- Xpel Ultimate Full front
- Xpel Ultimate bagagerand + instap
- Modesta Glascoating BC-03 en BC-04
- Chrome delete
- Middenconsole wrap
- Remklauwen spuiten
- Allygators (velgrandbescherming)

Jurgen en je team, super bedankt voor jullie fantastische werk!

View attachment 393693

View attachment 393691

View attachment 393694

Het ziet er prachtig uit, complimenten!

Alleen, die Allygators had ik niet gedaan. Ondanks dat het nauwelijks opvalt hoorde ik van meerdere leveranciers dat ze je velg meer slecht dan goed doen omdat er zand en vuil tussen gaat zitten.
Bovendien is het op de 18 inch velg eigenlijk niet nodig, de band is hier dik genoeg.
 
Het ziet er prachtig uit, complimenten!

Alleen, die Allygators had ik niet gedaan. Ondanks dat het nauwelijks opvalt hoorde ik van meerdere leveranciers dat ze je velg meer slecht dan goed doen omdat er zand en vuil tussen gaat zitten.
Bovendien is het op de 18 inch velg eigenlijk niet nodig, de band is hier dik genoeg.
Ik heb na drie dagen al een stoepje geraakt met mijn 18” velg en toch een flinke kras ermee opgelopen. Ik ben dus wel erg blij met mijn alloygators. Ik heb na een maand nog niks gezien van vuil en zand, maar daar zal ik eens op gaan letten
 
Het ziet er prachtig uit, complimenten!

Alleen, die Allygators had ik niet gedaan. Ondanks dat het nauwelijks opvalt hoorde ik van meerdere leveranciers dat ze je velg meer slecht dan goed doen omdat er zand en vuil tussen gaat zitten.
Bovendien is het op de 18 inch velg eigenlijk niet nodig, de band is hier dik genoeg.

Mijn ervaring is dat de banden net niet dik genoeg zijn. Ik had met mijn linker voorwiel al een stoep geschampt waardoor de velg al was beschadigd. Daarom heb ik ze er wel op gezet. Gewoon wat vaker afspuiten.
 
Beste Pimn, Zou jij aan kunnen geven welke veren voor de Trunk en welke voor de Frunk zijn?

Voor de frunk zijn geen extra veren nodig alleen deze 6304:
https://amzn.to/2pceZdr
of More Information for STRONGARM 6304
uit

en trunk: 4129 :
https://amzn.to/2M4EHLx
of More Information for STRONGARM 4129

+ rode veren Uxcell Products Search

uit

Ik heb nog geen ervaring met de installatie maar ziet er easy uit. Mijn auto (op basis van mijn VIN) staat nog op de kade....de kade van San Francisco wel te verstaan:cool: nog ff geduld voor mij. Weet iemand wanneer de boot of boten van April deze kant op komen? zouden eerste week mei moeten aankomen
 
Ik heb na drie dagen al een stoepje geraakt met mijn 18” velg en toch een flinke kras ermee opgelopen. Ik ben dus wel erg blij met mijn alloygators. Ik heb na een maand nog niks gezien van vuil en zand, maar daar zal ik eens op gaan letten

Ja je hebt natuurlijk ook de wat hogere stoepen waar je ze idd wel kan beschadigen.
Of het waar is van die allygators weet ik natuurlijk niet maar gezien meerdere leveranciers dit mij vertelde doe ik het met mijn velgen voorlopig zonder beschermers. Goed opletten en spiegels gebruiken bij het achteruit rijden, die ook mooi naar beneden draaien dus dat helpt al. ;)
 
Voor de frunk zijn geen extra veren nodig alleen deze 6304:
https://amzn.to/2pceZdr
of More Information for STRONGARM 6304
uit

en trunk: 4129 :
https://amzn.to/2M4EHLx
of More Information for STRONGARM 4129

+ rode veren Uxcell Products Search

uit

Ik heb nog geen ervaring met de installatie maar ziet er easy uit. Mijn auto (op basis van mijn VIN) staat nog op de kade....de kade van San Francisco wel te verstaan:cool: nog ff geduld voor mij. Weet iemand wanneer de boot of boten van April deze kant op komen? zouden eerste week mei moeten aankomen
Pimn,

Dank voor het antwoord. Gisteren heb ik een beetje op de gok de strongarm 6304 besteld via Rockauto.com voor de Frunk. PFfffff, de goede dus, ha,ha. Prijs voor twee is heel schappelijk. € 9,48 en € 15,14 voor verzending.
Ook ik had de vlog van I1Tesla al een half jaar geleden gezien en het lijkt mij ook piece of cake. Hoop alleen niet dat het hashcake wordt, ha,ha. Dus jij moet nog wachten op de auto. Sterkte daarmee, heb zelf de ervaring ermee gehad. Maar als je 'm uiteindelijk hebt, weet je dat dat het wachten het waard is geweest. Dat kan ik je alvast meegeven. En ook nog een voordeel voor jou. Hoe later geleverd hoe meer ervaring ze hebben opgedaan omtrent het tackelen van de problemen in de haven van Zeebrugge. Hopelijk tegen die tijd geen beschadigingen, vertragingen en geen zand meer in de auto.:)

Ik heb ook nog puddle lights voor onder de voordeuren en lampjes voor in de achterbak besteld bij Abstact Ocean. De puddle lights waren nog wel prijzig. $ 54,99. Maar korting gekregen via I1Tesla.
 
  • Like
Reactions: pimn
Ik heb na drie dagen al een stoepje geraakt met mijn 18” velg en toch een flinke kras ermee opgelopen. Ik ben dus wel erg blij met mijn alloygators. Ik heb na een maand nog niks gezien van vuil en zand, maar daar zal ik eens op gaan letten
Ik ben dus niet de enige. Ook na drie dagen. Ik lette wel op, maar net ietsje te laat. Auto is ook ietsje breder.... Klein krasje. Gelukkig zo klein dat ik het zelf kan repareren. Beetje bijvijlen, schuren, afplakken en spuiten. Dan zie je er haast helemaal niets meer van. Daar waar ik het opliep gebeurt het meer. Met mijn vorige auto ook al en gezien de vele kleurtjes op de stoepranden vele anderen ook.
 
Met de huidige auto die ik rijd heb ik een lange laadkabel die maar een beetje in de knoop zit vaak etc. Nu bedacht ik me dat het wellicht handig is om met een soort klitteband oid die kabel een beetje makkelijk bij elkaar te houden (zowel in de auto bij opbergen als tijdens het laden dat hij niet op de grond ligt). Iemand oplossing/ervaring?
 
Voor de frunk zijn geen extra veren nodig alleen deze 6304:
https://amzn.to/2pceZdr
of More Information for STRONGARM 6304
uit

en trunk: 4129 :
https://amzn.to/2M4EHLx
of More Information for STRONGARM 4129

+ rode veren Uxcell Products Search

uit

Ik heb nog geen ervaring met de installatie maar ziet er easy uit. Mijn auto (op basis van mijn VIN) staat nog op de kade....de kade van San Francisco wel te verstaan:cool: nog ff geduld voor mij. Weet iemand wanneer de boot of boten van April deze kant op komen? zouden eerste week mei moeten aankomen
Is het voor een handige Harrie niet te doen om aan de onderkant van de auto nog een voeler te installeren zodat je met je been er onderdoor kunt zwaaien zodat de kofferbak automatisch open gaat?
Zo'n ding kan toch wel gekoppeld worden als een IoT aan je Tesla app middels bijvoorbeeld de opdrachten app uit iOS?
 
Met de huidige auto die ik rijd heb ik een lange laadkabel die maar een beetje in de knoop zit vaak etc. Nu bedacht ik me dat het wellicht handig is om met een soort klitteband oid die kabel een beetje makkelijk bij elkaar te houden (zowel in de auto bij opbergen als tijdens het laden dat hij niet op de grond ligt). Iemand oplossing/ervaring?
Ik denk dat je zelf al een hele goede oplossing hebt bedacht. Of je moet het willen doen met een stevige veter. Nog even een aanvulling mbt de aflevering. Een ander lid had gemeld dat zij een afdekkapje dacht te missen van de voorklepscharnier. Waarop ik daar naar ging kijken. WEn omdat de auto vandaag in de volle zon staat zag ik tot mijn schrik dat er overal krassen te zien zijn van de wasstraat die door Tesla is gebruikt.
Meteen naar mijn ServiceCenter gereden en laten zien. Ik kon gelijk doorrijden naar autoschadebedrijf Verweij om haar de oplossing daarvoor te zoeken. De auto wordt nu helemaal opnieuw geschuurd. Dan moet het opgelost zijn. Tesla doet absoluut niet moeilijk en haar uiterste best om de klant het naar de zin te maken. Dat vind ik uitermate goed van Tesla. Ik heb dat wel anders mee gemaakt. Top Tesla!!!:)
 
Last edited:
Ik ben dus niet de enige. Ook na drie dagen. Ik lette wel op, maar net ietsje te laat. Auto is ook ietsje breder.... Klein krasje. Gelukkig zo klein dat ik het zelf kan repareren. Beetje bijvijlen, schuren, afplakken en spuiten. Dan zie je er haast helemaal niets meer van. Daar waar ik het opliep gebeurt het meer. Met mijn vorige auto ook al en gezien de vele kleurtjes op de stoepranden vele anderen ook.

Hier ook al een flinke beschadiging. Heb je al ergens de juiste kleur lak gevonden?