Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Aha helder.
Enige wat ik doe is Mn winterset wisselen met een krik vandaar de vraag. Maar als je zelf een brug heb snap ik het.

Ik heb de jackpads zelf gemaakt met hockeypucks en deurstoppers van 30 mm die ik taps heb bijgesneden. Daardoor klemmen zo ook in de gaten, geen magneten voor nodig. Heb er zelfs per ongeluk een keer 70 km mee gereden en de jackpad zat er (gelukkig) nog ;)

Bij aanschaf van mijn set zomervelgen had de velgenboer niet van die jackpads. Ik vrees dat wanneer ik niets had gezegd, ze de auto zo ergens omhoog hadden gekrikt met alle gevolgen van dien...
 
  • Informative
Reactions: Hayden
Gewoon even als open vraag.
Waar heb jij de conversie van inches naar cm vandaan. Ik kan namelijk niet vinden of de op Aliexpress aangeboden veertjes dezelfde lengtes en doorsnede hebben. Ben gewoon benieuwd, maar ook wil ik uiteraard niet verkeerde maten bestellen. Zonde, al is het maar een paar Euro, zegt deze Dagobert Duck, ha, ha.
 
Gewoon even als open vraag.
Waar heb jij de conversie van inches naar cm vandaan. Ik kan namelijk niet vinden of de op Aliexpress aangeboden veertjes dezelfde lengtes en doorsnede hebben. Ben gewoon benieuwd, maar ook wil ik uiteraard niet verkeerde maten bestellen. Zonde, al is het maar een paar Euro, zegt deze Dagobert Duck, ha, ha.
2019-05-13_0146.png


Voor EUR 1,14 durf ik de gok wel aan.
 
Zijn de krachtige gasveren al beschikbaar bij shops in europa?
Vanaf volgende week de frunkset bij Tesland in de shop. Voorlopig voldoende voorraad, en ik ga ze leveren als set met de lichte veer om de frunk makkelijk te sluiten en uiteraard ook installatieservice voor mensen zonder 2 rechter handjes.
Set zal onder de 5 tientjes blijven.
 
Vanaf volgende week de frunkset bij Tesland in de shop. Voorlopig voldoende voorraad, en ik ga ze leveren als set met de lichte veer om de frunk makkelijk te sluiten en uiteraard ook installatieservice voor mensen zonder 2 rechter handjes.
Set zal onder de 5 tientjes blijven.
Toch gek hoe vlot je die frunk sluit met die aangepaste veer :eek: Er zou blijkbaar bij Tesla een aanpassing zijn die er voor moet zorgen dat de frunk gemakkelijker sluit (heb ik ergens gelezen), zou dat ook iets met die veer te maken hebben? Soit, als dat setje binnen is even m'n bestelling opmaken :)