Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Borbet VTX 18" velgen ter vervanging van de Aero's.

4BAA4063-EA0D-4FF8-9BBF-FC1A268A64D8.jpeg7A0A0E61-A953-4C9C-A9FC-F4E540A661EF.jpeg
 
Ali Verkoopt nu een set om de trunk automatisch te open:
US $450.45 22% OFF|Auto Elektrische Tail Gate Lift Achterklep Systeem met Afstandsbediening met Intelligente Sensing Functie van Voet Kick Voor TESLA model 3-in Romp Deksels & Onderdelen van Auto´s & Motoren op Aliexpress.com | Alibaba Groep
Als dit met de "voet" sensor is lijkt het mij een mooie aanbieding.
Ik heb de vraag bij de leverancier/Ali uitstaan of dit met sensor is en wie de import belasting moet betalen?
Vind het wel een gok maar het prijsverschil maakt het misschien de moeite waard.
 
Vandaag 4 wielen opgehaald (met aero kappen, en Michelins erop (ca 200km ‘oud’), 1 licht lakschade van stoeprandje oud. Dat wordt de nieuwe zomerset, en zodra de huidige michelins versleten zijn gaan daar verse winterbanden op. De lakbeschadiging laat ik tzt wel herstellen. Nu nog zoeken welk merk en type winterband goed zijn (heb ervaring met Nokian en Conti).
 
Bij een pakket met een waarde van boven de 22 euro, dien je inklaringskosten (15 of 17 euro) en de verschuldigde btw te betalen. Als je gelukt hebt, gaat je pakket door de douane zonder dat deze wordt ingeklaard. Met een beetje pech word je er uitgepikt, en mag je de extra kosten afrekenen op het postkantoor.
 
Hi,

Ik wil graag een mat zwarte console wrap kopen en ik heb een beetje gezocht op internet. Heeft iemand van jullie een link naar een verkopende partij waar jullie tevreden zijn over dit product? Op alixpress zie ik ze ook wel, maar ik lees ook heel wat negatieve reviews over de kwaliteit.
 
Hi,

Ik wil graag een mat zwarte console wrap kopen en ik heb een beetje gezocht op internet. Heeft iemand van jullie een link naar een verkopende partij waar jullie tevreden zijn over dit product? Op alixpress zie ik ze ook wel, maar ik lees ook heel wat negatieve reviews over de kwaliteit.
Model 3 Center Console Vinyl Wrap

Ik heb hem in carbon waar ik zeer tevreden over ben en erg makkelijk te plakken was. Ik heb geen ervaring met de mat zwarte.
 
Ik wil graag een mat zwarte console wrap kopen en ik heb een beetje gezocht op internet. Heeft iemand van jullie een link naar een verkopende partij waar jullie tevreden zijn over dit product? Op alixpress zie ik ze ook wel, maar ik lees ook heel wat negatieve reviews over de kwaliteit.

Ik heb de wrap van Tesland in mat zwart en ook door hen laten installeren. Ik kreeg zelfs een compliment van de Tesla 'monteurs' bij het SC in Duiven dat ze het zo mooi vonden. :cool:
 
Hi,

Ik wil graag een mat zwarte console wrap kopen en ik heb een beetje gezocht op internet. Heeft iemand van jullie een link naar een verkopende partij waar jullie tevreden zijn over dit product? Op alixpress zie ik ze ook wel, maar ik lees ook heel wat negatieve reviews over de kwaliteit.
Ik heb de Satin White van AbstractOcean voor mijn witte interieur. Prima zelf te doen. 3M topkwaliteit. Echt strak geworden.
 
Hallo,

Is er ook iemand die voor op de achterkant van de stoelen van die organisers heeft gekocht? ik heb kleine kinderen en die trappen tegen de voorstoel...... Zoek iets dat mooi past maar kom in dit forum niets tegen.

Zoiets als op de foto bedoel ik

Groeten Frank
 

Attachments

  • Organiser.JPG
    Organiser.JPG
    33.5 KB · Views: 116
Vandaag 4 wielen opgehaald (met aero kappen, en Michelins erop (ca 200km ‘oud’), 1 licht lakschade van stoeprandje oud. Dat wordt de nieuwe zomerset, en zodra de huidige michelins versleten zijn gaan daar verse winterbanden op. De lakbeschadiging laat ik tzt wel herstellen. Nu nog zoeken welk merk en type winterband goed zijn (heb ervaring met Nokian en Conti).
Precies dezelfde strategie maar dan zonder schade :D. mijn huidige velgen hebben wel iets schade uit de 2e maand en worden wintervelgen. Ik ga voor conti’s* vanwege hun grip op sneeuw. Geen kettingen nodig bij AWD. Op ijs is alles even slecht immers.. *wintercontact 850 ts pr
 
  • Like
Reactions: Bas. and NielsT