Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • 1.JPG
    1.JPG
    48.2 KB · Views: 125
  • Like
Reactions: Mad P***y
Heeft iemand al last gehad van regenwater in de kofferbak?

Ik kwam dit op ali tegen, is het een must?

Water retainer
bij mij niet nodig. Meer dan paar druppels vallen er bij mij niet naar beneden. Dacht wel dat er in de loop vd tijd iets is aangepast door Tesla in het productieproces. Dus wellicht dat de eerste modellen een wat minder hoge rand hebben waardoor er meer water naar binnen komt.
 
Heeft iemand de QI charger voor de M3 kunnen bestellen?

Ik zie de charger niet staan in de Nl'se Tesla shop, kan m wel vinden in de US shop maar dan moet ik
het laten afleveren in de US.
Ik heb de draadloze lader hier besteld: US $43.2 22% OFF|Voor Tesla Model 3 Y Mobiele Telefoon Draadloos Opladen Pad Dock Center Console Charger Gebruik Sigarettenaansteker 4 USB QC3.0 voor iPhone-in Auto Opladers van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep
Werkt prima, ook zonder die extra kabel (die heb ik niet geinstalleerd). Past perfect en kost een fractie van de spullen uit de US "made in China'
 
  • Like
Reactions: Roden787
bij mij niet nodig. Meer dan paar druppels vallen er bij mij niet naar beneden. Dacht wel dat er in de loop vd tijd iets is aangepast door Tesla in het productieproces. Dus wellicht dat de eerste modellen een wat minder hoge rand hebben waardoor er meer water naar binnen komt.

Ik had er ook geen last van tot die ene morgen waarop ik besloot om de achterbak alvast te openen via scherm om later (als m'n handen weer leeg waren) iets uit de koffer te halen. Ging het opeens keihard regenen........ Ik na het buitje de klep openen -> ik kon wel goudvissen gaan houden in m'n verdiepte bak :(

Zorg dus dat je klep goed dicht zit tijdens een harde bui. En ga op dat moment niet op je mobiel/scherm de achterklep ontgrendelen.....

Nb: ik heb een originele M3 zonder aanpassingen aan veren van Frunk/Trunk :)
 
Ik heb de draadloze lader hier besteld: US $43.2 22% OFF|Voor Tesla Model 3 Y Mobiele Telefoon Draadloos Opladen Pad Dock Center Console Charger Gebruik Sigarettenaansteker 4 USB QC3.0 voor iPhone-in Auto Opladers van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep
Werkt prima, ook zonder die extra kabel (die heb ik niet geinstalleerd). Past perfect en kost een fractie van de spullen uit de US "made in China'

Flink aan de prijs. De mijne heb ik besteld voor 21 euro.