Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
2 gordelhaken om de middelste twee gordelposities op de achterbank bij niet gebruik op te vullen.
Als ik achterpassagiers heb die wat zwaarder geschapen zijn stoppen ze hun gordelhaak meestal eerst in de positie voor de middelste stoel. Voor ik uitgelegd heb dat ze de gordel in de dichterbij gelegen opening moeten stoppen, daar zitten ze dan ongeveer bovenop, zijn we zo maar een minuut verder. Het centrale scherm laat dan niet toe dat je de achteruitkijk camera gebruikt.
Met deze neppers gaat het insteken van de gordels achter veel sneller. Het kan niet meer fout gaan, er is immers nog maar één - de juiste - positie beschikbaar. Kosten € 1,77 incl. verzendkosten bij Ali. Hier de link.
View attachment 290140
Het gordel alarm is ook uit te zetten door de schakelaar eruit te halen onder de bank.
 
Absoluut onnodig maar leuk om de garage mee op te leuken. Een tesla vlag via aliexpress voor een paar euro. Minder boeiend en niet op de foto zijn een paar gordelverlengers voor de kinderstoelen. De gordels worden mooi weggewerkt maar icm een kinderstoel is het niet te doen om ze makkelijk in de gordel vast te te zetten. Nu hopelijk wel.

View attachment 290137
Auto vlag custom vlag auto tesla banner 3x5ft 100% Polyester gratis verlader 01 in Auto vlag custom vlag auto tesla banner 3x5ft 100% Polyester gratis verlader 01 van Vlaggen, Banners & Accessoires op AliExpress.com | Alibaba Groep

Oh, en inmiddels staat ook de afspraak bij de coater/wrapper. Na wat vergelijk toch gekozen voor iemand iets dichter bij huis dus zaterdag gelijk naar Zwolle en dan weer een paar dagen geduld hebben.

-edit: link naar product toegevoegd.
Best handig als je rondjes op het Hofplein (Rotterdam) gaat rijden! ;);)
 
2 gordelhaken om de middelste twee gordelposities op de achterbank bij niet gebruik op te vullen.
Als ik achterpassagiers heb die wat zwaarder geschapen zijn stoppen ze hun gordelhaak meestal eerst in de positie voor de middelste stoel. Voor ik uitgelegd heb dat ze de gordel in de dichterbij gelegen opening moeten stoppen, daar zitten ze dan ongeveer bovenop, zijn we zo maar een minuut verder. Het centrale scherm laat dan niet toe dat je de achteruitkijk camera gebruikt.
Met deze neppers gaat het insteken van de gordels achter veel sneller. Het kan niet meer fout gaan, er is immers nog maar één - de juiste - positie beschikbaar. Kosten € 1,77 incl. verzendkosten bij Ali. Hier de link.
View attachment 290140

Vooral de tekst op het artikel. “Do not use”
 
Ja, die is wel hilarisch. En terecht ook als je ze gebruikt om het normale gebruik van de gordel te frustreren.

Nog zo’n product; de Autopilot buddy.
Daar staat ook op “track use only”.
Handig, maar ik zal ze niet aanbieden.

17FAF599-BC58-4F85-9395-1E6B41CDAD19.jpeg
 
  • Helpful
Reactions: Tampert
Ik heb een verbazend handig en redelijk oem lijkend inlegbakje gekocht. De diepe bak eronder is nog steeds bruikbaar (je licht het bakje er makkelijk uit). Volgens mij (nog) niet in Almere verkrijgbaar, anders had ik hem daar wel besteld... View attachment 290224
Die heb ik ook.
Erg tevreden over alleen een stukje rubber er aan vast gemaakt anders schuift hij net een cm ofzo.
 
BlackVue Dashcam laten inbouwen in Almere in mijn model X, erg netjes geworden met de nieuwe montagebeugel achter de spiegel.

46753F61-7185-4C83-8CC5-041A3ED01BC0.jpeg

Verder 2 superfelle interieurlampjes voor in de frunk, maar die heb ik zojuist vervangen door een LED sensorbalkje van €3,99. Superfel en heeft naast een beweginssensor ook een dag/nacht sensor.

0A0F961E-4204-427D-9C26-F641D79A8636.jpeg 3EA389F3-5AA2-4C69-899D-BCBB62ECC4D1.jpeg 54D47102-D64D-4834-AC09-C868B5B2A8B4.jpeg

Daarnaast een laatje voor in het dashbord, zonder dat mijn zonbebril en laadpassen bij ieder stoplicht door de auto vliegen.
 
BlackVue Dashcam laten inbouwen in Almere in mijn model X, erg netjes geworden met de nieuwe montagebeugel achter de spiegel.

View attachment 290661

Verder 2 superfelle interieurlampjes voor in de frunk, maar die heb ik zojuist vervangen door een LED sensorbalkje van €3,99. Superfel en heeft naast een beweginssensor ook een dag/nacht sensor.

View attachment 290663 View attachment 290664 View attachment 290665

Daarnaast een laatje voor in het dashbord, zonder dat mijn zonbebril en laadpassen bij ieder stoplicht door de auto vliegen.
Zo, die is mooi weggewerkt! Met mijn nieuwe X weer direct naar SeC Almere!