Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Oh, en inmiddels staat ook de afspraak bij de coater/wrapper. Na wat vergelijk toch gekozen voor iemand iets dichter bij huis dus zaterdag gelijk naar Zwolle en dan weer een paar dagen geduld hebben.

Nog geen topfoto's met goede camera bij beter daglicht maar moet het toch even snel laten zien. Ben er superblij mee. Auto is volledig gecoat (mayvinci coating), ook de kunststoffen, velgen en ramen. En hij is achter geblindeerd, voorzien van PPF folie bij de dorpels en gedechromed (chromen delen gewrapped). Voor de coating zijn alle imperfecties uit de lak gehaald en het is een enorm verschil.

tesla2.jpg tesla3.jpg tesla1.jpg
 
Nog geen topfoto's met goede camera bij beter daglicht maar moet het toch even snel laten zien. Ben er superblij mee. Auto is volledig gecoat (mayvinci coating), ook de kunststoffen, velgen en ramen. En hij is achter geblindeerd, voorzien van PPF folie bij de dorpels en gedechromed (chromen delen gewrapped). Voor de coating zijn alle imperfecties uit de lak gehaald en het is een enorm verschil.

View attachment 292100 View attachment 292101 View attachment 292099
Ziet er heel goed uit! De mijne wordt hetzelfde, maar dan Solid Black. De glossy wrap vind ik heel mooi! Ik heb een afspraak met cartellicustoms in Haarlem staan. Waar heb jij het laten uitvoeren?
 
Heel gaaf! Ook vet dat je de letters Tesla Chroom hebt gelaten aan de achterkant.
ZIt ook al een tijdje te twijfelen om het Chroom te laten wrappen, wat kost zoiets ongeveer?

Is een beetje afhankelijk maar alleen het de-chromen is zo'n 500,- ex btw.

Even wachten op de 'topfoto's met goede camera' maar het ziet er nu al top uit! Verder wat basvdpoel zegt....

Thanks!

Ziet er heel goed uit! De mijne wordt hetzelfde, maar dan Solid Black. De glossy wrap vind ik heel mooi! Ik heb een afspraak met cartellicustoms in Haarlem staan. Waar heb jij het laten uitvoeren?

Thanks, ik heb het in Zwolle laten uitvoeren bij SCS Car Detailing. (Car Detailing - SCS Car Detailing; Premium Autoverzorging - Zwolle) Zeer tevreden over, fanatieke detailer met oog voor detail en nette werkplaats.
 
Nog geen topfoto's met goede camera bij beter daglicht maar moet het toch even snel laten zien. Ben er superblij mee. Auto is volledig gecoat (mayvinci coating), ook de kunststoffen, velgen en ramen. En hij is achter geblindeerd, voorzien van PPF folie bij de dorpels en gedechromed (chromen delen gewrapped). Voor de coating zijn alle imperfecties uit de lak gehaald en het is een enorm verschil.

View attachment 292100 View attachment 292101 View attachment 292099
Best wel de Knightrider look, vooral in die laatste foto. Nice!