Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
ben naar Almere geweest en heb mezelf even een cadeautje gegeven :)
View attachment 293924

View attachment 293927

De console inlay is echt de MUST HAVE, die ik nog miste. Naar mijn idee zou dit standaard moeten zijn op iedere S/X.
Verder nog de Tesla integrated BlackVue Mount en aluminium pedaaltjes
...als een kind zo blij :D
Nice, die console inlay, maar waar blijf je dan met je waterfles, drinkbeker...?? Onder de armsteunen vind ik nogal onhandig!
 
Last edited:
Woef!

Beschermhoes van bij Tesland past perfect in de MX.

20180417_074819.jpg
 
Het bekende inlegbakje middenconsole gekocht en zelf een QI charger er onder gemonteerd met USB stekker.
Toch een wireless phone charger in de MS ;)


View attachment 296142 View attachment 296143
Super tip Erik. Toen ik je post zag heb ik direct de QI charger en het inlegbakje besteld. Vandaag beide binnen gekregen en het is ideaal. Ik heb nog een (dun) hoesje om mijn iphoneX heen zitten, maar de charger laadt prima door het inlegbakje en het hoesje heen. Perfect!
 
  • Informative
Reactions: MarcelS
Hoe is de anti slip van deze, ik heb een soortgelijk iets maar onze hond (ook oud-duitse herder) glijdt er over heen en weer, en ja als hij achterin zit rij ik heel rustig, hij zit namelijk graag met kop over leuning of door achteruit mee te kijken.
Wel, onze herder is al een goed dagje ouder (wordt 9 jaar) dus ik rij ook rustig wanneer ze mee is. Ik heb niet de indruk dat ze er op glijdt eerlijk gezegd, maar kan dat natuurlijk ook niet checken. Ze zit ook erg graag door de achterramen naar buiten te kijken en dat lukt toch meer dan goed genoeg!

Gezien ze wat ouder is en dus met de gekende gewrichtsproblemen begint te sukkelen heb ik ook een soort plooibare "glijbaan" gekocht die dien om haar te laten in- en uitstappen. Zal een dezer wel eens een foto posten. Gekocht op Amazon. Details volgen! Ooit...