Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Nog geen topfoto's met goede camera bij beter daglicht maar moet het toch even snel laten zien. Ben er superblij mee. Auto is volledig gecoat (mayvinci coating), ook de kunststoffen, velgen en ramen. En hij is achter geblindeerd, voorzien van PPF folie bij de dorpels en gedechromed (chromen delen gewrapped). Voor de coating zijn alle imperfecties uit de lak gehaald en het is een enorm verschil.

View attachment 292100 View attachment 292101 View attachment 292099

Even wat foto's van de coater want er moesten nog wat goede foto's komen ;) Ontzettend mooi geworden, en de auto wassen is nu een feestje. :D

31284446_1893491777337168_1091991706976387072_o.jpg

31190046_1893491660670513_3344359427007315968_o.jpg

31337874_1893492094003803_3822086564872192000_o.jpg


Meer foto's:
SCS Car Detailing
 
  • Like
Reactions: SMU and MarcelS
Niet allemaal gekocht, maar wel geïnstalleerd.

Het is zomer, dus ook de auto in zomerdracht.
5 nieuwe wielen. De buitenste 4 laten poedercoaten in Sonic Grey. uiteraard met A****gators en custom ventieldopjes. Ook bijpassende dopjes op de wielmoeren in Sonic Grey.
Ik weet nog een uitstekend adresje waar je je remklauwen ook oranje kunt maken
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Zuid5.nl and is3
Niet allemaal gekocht, maar wel geïnstalleerd.

Het is zomer, dus ook de auto in zomerdracht.
5 nieuwe wielen. De buitenste 4 laten poedercoaten in Sonic Grey. uiteraard met A****gators en custom ventieldopjes. Ook bijpassende dopjes op de wielmoeren in Sonic Grey.


View attachment 299669

View attachment 299672

View attachment 299670
Is dit de E-Rally trim Herbert? Stuur is waanzinnig. Als ik in mijn nieuwe X het carbon interieur had was het een deal geweest. Maar wees gerust......ik heb een aardig verlanglijstje :rolleyes:
 
Last edited:
Door regelgeving ter plaatse mag ik mijn X niet meer aan het einde van de oprit plaatsen maar moet ze aan het begin, aan de straat, staan. Dus moet de laadpaal ook verplaatst.
Nu voorzie ik dat ik dan niet meer de enige ben die dan aan mijn stroom laad. Dan gaat het nog niet eens om die paar kW die iemand kan jatten, maar als ik wil laden krijg ik die stekker nimmer uit de andere auto en zal moeten wachten tot de 'dief' zijn auto weg haald vooralleer ik kan laden. Dus via Aliexpress een radiografische relais met afstandsbediening gekocht en een magneetschakelaar (4P 63 A) zodat met een druk op de knop de HWTC aan of uit gezet kan worden. Nu alles nog aan elkaar knopen en een langer paaltje lassen (de huidige staat op de stroomkast en is te kort om alleenstaand te zijn) tevens via marktplaats voor een prikkie 5×6mm2 grondkabel gevonden.

Heb je nog een link naar dat radiografische relais? Interresant voor in mijn nog te bouwen Smart EVSE te plaatsen. Ding komt in de meterkast te hangen en scheelt me weer daar heen te lopen om de groep uit te schakelen ;)
 
Het bekende inlegbakje middenconsole gekocht en zelf een QI charger er onder gemonteerd met USB stekker.
Toch een wireless phone charger in de MS ;)
Inmiddels biedt Herbert zijn niet nader te benoemen broer uit Moskou dit (inlegbakje met QI charger er al onder) ook aan in zijn tesla accessoires webshop. Ik ben er tot nu toe erg blij mee, al is het soms wat positiegevoelig. Door de rubber ‘matjes’ blijft de telefoon ook bij vol accelereren prima op zijn plek.
 
  • Like
Reactions: herb_k and Eriksc