Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Zelf deze magnetic Qi charger / holder ingebouwd. Eenvoudig te doen.
72E4AB6F-7D08-465E-8D7C-FFD979548588.jpeg
 

Attachments

  • DC7D498A-2301-4301-882E-51DEFCE115AB.jpeg
    DC7D498A-2301-4301-882E-51DEFCE115AB.jpeg
    394.4 KB · Views: 107
Tesla (en dus mijzelf) maar weer eens verwend met drie cadeautjes....

Ander bakje voor in console: US $18.9 |Smabee Auto centrale armsteun doos Voor Tesla MODEL X MODEL S Interieur Accessoires Opbergen Opruimen Middenconsole Organizer ZWART in Smabee Auto centrale armsteun doos Voor Tesla MODEL X MODEL S Interieur Accessoires Opbergen Opruimen Middenconsole Organizer ZWART van Opbergen Opruimen op AliExpress.com | Alibaba Groep
Ik had een soortgelijk bakje, maar daar zitten geen cuphouders in. En ik vind de cuphouders in de armsteunen erg onhandig, daar had liever een opbergbakje gehad. ca 20 euro.

Verder twee haakjes om (eindelijk!) een colbert / jas / tas aan op te hangen: haken

En als derde op advies hier op het forum: nieuwe automatten. Beetje verdrietig dat ik mijn originele matten al na een half jaar wegens steeds verschuiven al weg kon doen. Tesla wilde daar niets aan verhelpen (advies gekregen: dubbelzijdig tape). Toen omdat de herfst/winter eraan kwam maar Tesla all weather matten erin laten leggen. Maar van de zomer toch weer graag 'mooie' matten. Ik vind 110 euro een mooie prijs!
 
  • Like
  • Helpful
Reactions: BasMS and Maurice1

@Hbrink Ik heb me dat bakje ook aangeschaft, Erg prettig, dank voor de tip. Was hier ook snel.

Het bakje is dieper, dus nuttiger gebruik van de ruimte. De schuif van de middenconsole blijft door de twee vernuftige veerknoppen open staan. Daardoor drukken de bekers in de cupholders niet weg. Ik moest wel even wat plakken onder de zijrichels van het bakje. Daardoor komt 3mm hoger, met iets meer druk op de knoppen tot gevolg. Dan schiet de schuifdeksel ook niet dicht bij een hobbel.