Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
20150516_182706 small.jpg

Meegenomen uit China: 1,5m en 3,0m 32A laadkabel. Met kleurcodering zodat direct duidelijk is welke ik te pakken heb.
Ik had/heb een 6m kabel. Die voldoet overal. Eventueel ook als er geICEd is. Maar is uiteindelijk toch een hoop gehannes (zeker met zo'n dikke 32A kabel).
De ervaring leert dat ik meestal met de kont naar de laadpaal sta, dus zelden die 6m echt nodig heb. Paal links achter de kont: 1,5m, paal rechts achter de kont: 3,0m.
De 6m kabel is verhuisd naar de frunk.
 
Als je 'm gooit? ;-)

Ik heb weliswaar lang geleden honkbal gespeeld, maar deze heeft niet genoeg massa volgens mij.

By the way: ik heb hem nu uitgepakt: het center touchscreen zit er in én... rear facing seats :biggrin:

En natuurlijk de rode rim protectors zijn ook leuk.

- - - Updated - - -

Setje gebruikte Aero velgen met sensoren voor de winterbanden.
Met gratis 3% extra actieradius. Dat is de helft van een 85-90 upgrade.

Waar en voor hoeveel heb je die gekocht als ik mag vragen?
Ik heb hier ook al over gedacht. Puur vanwege het lagere verbruik.
 
Waar en voor hoeveel heb je die gekocht als ik mag vragen?
Ik heb hier ook al over gedacht. Puur vanwege het lagere verbruik.

€ 440 ex. voor de hele set (zonder banden) bij leasebijtellingvrij ( 2 velgen waren licht beschadigd)
Ze hebben nog een set met nieuwe banden: ≥ Te koop originele Aero 19 Tesla velgen incl. Sensoren! - Banden en Velgen - Marktplaats.nl
Ik denk dat er nog wel wat van de geadverteerde prijs afkan, tenminste als je een beetje handig bent in afdingen.

Zie net dat er ook al een maand lang twee 21 inch velgen te koop staan op Marktplaats : ≥ TESLA VELGEN - Banden en Velgen - Marktplaats.nl