Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Gaat mij om Flitsmeister. Vanaf de standaard draadloze oplader zie ik de telefoon namelijk niet goed genoeg. Die ligt dan buiten mijn blikveld en mijn ogen zijn ook niet meer wat het geweest is.
De Flitsmeister Two is hiervoor wel de ideale oplossing. Kun je mooi in je gezichtsveld plaatsen en staat altijd meteen automatisch aan. Nu de kinderziektes eruit zijn werkt ie echt prima.
 
  • Like
Reactions: Lars_R
€ 14,45 30% Off | Magnetische Auto Telefoon Houder Mobiele Stand Magneet Mobiel Ondersteuning Voor Tesla Model Y 3 Telefoon Mount Magsafe Flippable Beugel Verborgen

Ik heb deze telefoonhouder gekocht. Gebruik het met mijn MagSafe hoesje en mijn iPhone blijft super goed zitten. Je kan de houder als je het niet gebruikt achter het scherm schuiven, zodat je het niet zit.
Kun je deze nadat ie geplakt is nog draaien van portrait (naast scherm) naar landscape (boven scherm)?
 
Het gaat mij ook om Flitsmeister en gebruik van teams in de auto. Horizontaal zie je de snelheid niet idd, maar gebruik ik niet. Met een hoesje van Gustaav (dunste iPhone hoesjes volgens mij)blijft ie goed plakken. Behalve bij een erg hobbelige weg. Hier wat fotos
Ik zie Flitsmeister en Teams in één zin staan 🤔
Lijkt mij niet de meest veilige manier van autorijden, een Teams call en dan ook Flitsmeister aan moeten hebben omdat je niet in staat bent om je snelheid in de gaten te houden.
 
  • Like
Reactions: Krisja
Ik zie Flitsmeister en Teams in één zin staan 🤔
Lijkt mij niet de meest veilige manier van autorijden, een Teams call en dan ook Flitsmeister aan moeten hebben omdat je niet in staat bent om je snelheid in de gaten te houden.
Valt mee hoor. Het is of Flitsmeister en bij een call Teams. Twee tegelijk gaat niet.in portrait kan je de snelheid van de auto prima zien
 
  • Like
Reactions: Mars2020
Na het lezen hier in dit draadje over de Tesla Model Y Auto Frunk Lift Automatische Power is het mij nog niet duidelijk of dit nu iets doet met de garantie van mijn Tesla straks? Dat is voor mij niet geheel duidelijk. Als het al uitgelegd is dat hebben ik er over heen gelezen. Hopelijk kan 1 van jullie mij uitsluitsel geven. Bedankt alvast.
 
Na het lezen hier in dit draadje over de Tesla Model Y Auto Frunk Lift Automatische Power is het mij nog niet duidelijk of dit nu iets doet met de garantie van mijn Tesla straks? Dat is voor mij niet geheel duidelijk. Als het al uitgelegd is dat hebben ik er over heen gelezen. Hopelijk kan 1 van jullie mij uitsluitsel geven. Bedankt alvast.
Wat ik ooit als vrijblijvend advies van een SeC heb gekregen is om dit absoluut niet te doen. Moet zeggen dat het wel een waardevolle toevoeging zou zijn en de frunk veel bruikbaarder zou maken. Al is het om geen zwarte vingers te krijgen. Maar zolang Tesla het niet ondersteund/verkoopt laat ik het ook zo.
 
  • Like
Reactions: Krisja and M.W.
Jazeker!!
Grmpf. Of ik begrijp iets niet, of ik heb mijn vraag niet goed gesteld… Heb m nu ook binnen, maar op de versie die ik nu heb moet ik wel degelijk de keuze voor portrait (telefoon naast scherm) of landscape (telefoon boven scherm) bij het plakken maken… En dan zie ik ook meteen een extra (1e wereld, I know! 😄) nadeel: als ik een nieuwe iPhone Max koop straks (met periscope lens) dan gaat de houder niet meer passen als ik m nu straks langs of boven scherm plak…
 
Grmpf. Of ik begrijp iets niet, of ik heb mijn vraag niet goed gesteld… Heb m nu ook binnen, maar op de versie die ik nu heb moet ik wel degelijk de keuze voor portrait (telefoon naast scherm) of landscape (telefoon boven scherm) bij het plakken maken… En dan zie ik ook meteen een extra (1e wereld, I know! 😄) nadeel: als ik een nieuwe iPhone Max koop straks (met periscope lens) dan gaat de houder niet meer passen als ik m nu straks langs of boven scherm plak…

In het begin dacht ik ook dat je hem niet kan draaien. Maar dat kan wel degelijk. Je moet het wel goed opplakken aan het scherm. Ik kan foto’s maken indien noodzakelijk
 

Heb nu ook de vloermatten binnen. Heb de 9-delige set. Ben zeer tevreden over de kwaliteit en het past goed. Moet alleen nog iets zwaars op de kofferbak mat plaatsen zodat het nog wat inzakt.

Om douane kosten te voorkomen heb ik de verkoper gevraagd om een prijs onder 150 euro te vermelden :)

IMG_8008.jpeg


IMG_8010.jpeg


IMG_8009.jpeg


IMG_8011.jpeg
 
Die matten…. Doen me eigenlijk denken aan bouwvakkersbussen waar je dagelijks met modderschoenen in stapt.
Ik gebruik gewoon de tapijtjes die er bij zijn, en als die versleten zijn komen er andere in een betere kwaliteit, maar zeker geen rubber of plastic.

Ik ben eerder aan het nadenken over een goede zonwering onder dat glazen dak, vooral onwille van de stralingswarmte als de auto een paar uur in de zon staat.
Waar vind ik iets wat mooi is, liefst licht van kleur en met goede pasvorm?
 
Die matten…. Doen me eigenlijk denken aan bou?wvakkersbussen waar je dagelijks met modderschoenen in stapt.
Ik gebruik gewoon de tapijtjes die er bij zijn, en als die versleten zijn komen er andere in een betere kwaliteit, maar zeker geen rubber of plastic.

Ik ben eerder aan het nadenken over een goede zonwering onder dat glazen dak, vooral onwille van de stralingswarmte als de auto een paar uur in de zon staat.
Waar vind ik iets wat mooi is, liefst licht van kleur en met goede pasvorm?
Zoiets ? https://shop.tesla.com/nl_be/product/zonnescherm-glazen-dak-model-y
 
Ik merk dat mijn Flitsmeister soms hapert met GPS ontvangst als mijn telefoon op de Tesla telefoonlader ligt. Hij verliest soms GPS connectie, waardoor hij niet tijdig de waarschuwingen doorgeeft. In mij vorige Model 3 had ik daar geen last van, maar ik denk dat door het gebruik van dubbel glas en meer isolatie de verbinding net even wat fragieler is geworden. Als ik de telefoon hoger leg, dan blijft hij wel verbinding houden.

Nu zit ik dan toch met "enige tegenzin" (want ik vond eigenlijk de Tesla lader meer dan prima) te kijken naar een oplader naast het scherm. Maar hoe werken jullie de laadkabel netjes weg? Is dat te doen, of zit je altijd met een losse draad over je middenconsole (ik neem aan dat je de oplader aansluit op de USB C in de middenconsole)?