You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Zeker dat het je wederhelft naast je niet is die dit tegen jou zegt"Rijd eens een beetje door"
"Laat nou niet steeds zo'n gat vallen"
"Ga eens gewoon rechts rijden"
"Het is groen hoor. We mogen weer."
"Je mag hier 80 hoor"
Helaas wordt er door de man of vrouw voor mij bijna nooit naar geluisterd![]()
Die derde en vierde zeker wel. Bij die vijfde voeg te ze altijd nog het woordje "maar" tussen. Denk dat het daarom niet werkt.Zeker dat het je wederhelft naast je niet is die dit tegen jou zegt![]()
In de Model 3 moet je eerst een knopje indrukken voordat hij naar spraakcommandos luistert.Ik gebruik geen spraak commando’s. Ook niet op m’n laptop of telefoon. Ik gruw van het idee dat die apparaten de hele tijd meeluisteren. Helaas kan ik de microfoons niet echt uitzetten want dat wil ik wel gezien de gang van zaken bij de Googles en FB’s van deze wereld.
Maar dat zal wel erg ouderwets geredeneerd zijn....
Ja en op je iPhone moet je ook Siri aanzetten. Alleen ben ik een beetje wantrouwig en deze “knopjes” zijn software, geen harde elektrische onderbrekers. Er is weinig garantie dat de software ook werkelijk niet “meeluistert”. Zolang de bedrijven achter de software meer geld kunnen verdienen met meeluisteren dan zonder.....In de Model 3 moet je eerst een knopje indrukken voordat hij naar spraakcommandos luistert.
Ja en op je iPhone moet je ook Siri aanzetten. Alleen ben ik een beetje wantrouwig en deze “knopjes” zijn software, geen harde elektrische onderbrekers. Er is weinig garantie dat de software ook werkelijk niet “meeluistert”. Zolang de bedrijven achter de software meer geld kunnen verdienen met meeluisteren dan zonder.....
Daar heb je een punt.Nee, maar ik reageerde op je opmerking dat je het niet gebruikt omdat je het niet vertrouwt. Als je zelfs denkt dat ze meeluisteren zonder het knopje in te drukken maakt het ook niet uit of je het gebruikt of niet.
Ja en op je iPhone moet je ook Siri aanzetten. Alleen ben ik een beetje wantrouwig en deze “knopjes” zijn software, geen harde elektrische onderbrekers. Er is weinig garantie dat de software ook werkelijk niet “meeluistert”. Zolang de bedrijven achter de software meer geld kunnen verdienen met meeluisteren dan zonder.....
Ja, het leven is niet makkelijk als je niet afgeluisterd wil (kunnen) worden !Helemaal juist. Probleem is dat met 'stealth sms' op afstand jouw telefoon en de camera op je telefoon ook, zonder dat jij dat merkt, aangezet kunnen worden. Dan moet je consequent zijn en deze ook niet meer meenemen/gebruiken. Je camera kan je nog afplakken (zijn mooie schuifjes voor te koop), maar je microfoon afplakken maakt je telefoon wat zinloos. Idem voor PC/Laptop en Tablet...
<grin>
Wanneer je dan ''call catherine'' gebruikt lukt het wel. jje kan ''bel'' en ''call'' door elkaar gebruiken. De een voor nederlandse en de ander voor engelse opdrachtenHebben jullie een oplossing om bijvoorbeeld het verschil tussen een C en een K duidelijk te maken aan de auto?
Mijn vrouw heet Catherine, als ik het spraakcommando: bellen naar Catherine geef komt er in het scherm te staan: bellen naar Katrien.
Omdat er geen Katrien in mijn contacten staat werkt het bellen via spraakcommando dan helaas niet of de verkeerde persoon zou gebeld worden.