Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik reken op eind februari begin maart, kan het alleen maar meevallen ;-)

Edit: dank voor de tip
f326c8714da32ef47ee74521e2e05c36.jpg
 
Last edited:
Heeeel veel plezier Xavier, je wereld zal nooit meer hetzelfde zijn :)

Bedankt Hendrik,

Er staat vrijdagavond ( nadat we van Aartselaar thuis gekomen zijn ) al een tripje naar Gent op de agenda. Mijn vrouw heeft het al geregeld om met Ayla en Wim in Gent af te spreken en daar de S eens te "demonstreren" en daarna een hapje te gaan eten.
Nadien wellicht eens gaan piepen bij de Supercharger en een kopje koffie nuttigen in de Holiday Inn… .
Tijdens het weekend staat er ook al een en ander op de agenda… . Toeval? Nah !

- - - Updated - - -

Zucht, net gebeld dat onze nieuwe begin februari verwacht worden. Had toch een beetje de hoop dat t heeeel misschien nog eind december zou worden ivm tegenvallende verkopen in de USA, opgeschaalde productiecapaciteit en de jaarcijfers.:crying:

Mjah, da's inderdaad nog even geduld uitoefenen.

- - - Updated - - -

Mooi voor je Xavier, maar nu je auto dan bijna in je bezit is, heb je vast geen tijd meer voor de nieuwe Tesla kalender!
Zou wel jammer zijn, 2016 is al weer bijna in zicht :)

Hi Jamas,

De kalender komt er inderdaad dit jaar niet. Ik heb een paar keer om foto's gevraagd maar slechts effectief van 1 member een setje doorgemaild gekregen.
Dat zou voor die persoon een droomkalender geworden zijn, voor de rest van jullie eentonig.
Enfin, we doen volgend najaar nog een poging tot inzamelen van foto's, én ik heb dan alvast 1 maand waar ik al een reservatie heb, laat me zeggen voor een rode S… . :tongue:
 
Uitlijning rechts hoger dán links
Kijk eens bij relevante lijstjes, post1

Bedankt Hendrik,

Er staat vrijdagavond ( nadat we van Aartselaar thuis gekomen zijn ) al een tripje naar Gent op de agenda. Mijn vrouw heeft het al geregeld om met Ayla en Wim in Gent af te spreken en daar de S eens te "demonstreren" en daarna een hapje te gaan eten.
Nadien wellicht eens gaan piepen bij de Supercharger en een kopje koffie nuttigen in de Holiday Inn… .
Tijdens het weekend staat er ook al een en ander op de agenda… . Toeval? Nah !

- - - Updated - - -



Mjah, da's inderdaad nog even geduld uitoefenen.

Vergeet in Gent bij D-Lys de Tesla-korting niet te vragen. (Thx, XFrank.)
 
Zucht, net gebeld dat onze nieuwe begin februari verwacht worden. Had toch een beetje de hoop dat t heeeel misschien nog eind december zou worden ivm tegenvallende verkopen in de USA, opgeschaalde productiecapaciteit en de jaarcijfers.:crying:

You know the drill, productie eerste deel kwartaal voor onze markt en laatste deel kwartaal locale markt. Anders wordt de kans te groot dat hij niet op tijd uitgeleverd raakt.

- - - Updated - - -

Ik krijg dan dit scherm, view design.

View attachment 101248

Dat betekent niet dat hij in productie is genomen. Hij is enkel opgenomen in de wachtrij om later in productie te gaan. Tesla wil die tekst maar niet duidelijker maken in het Nederlands zodat mensen denken dat hun wagen al in productie is.