Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Dan ken je Tesla nog niet. Het is alle hens aan dek op dat moment, zeker als het niet enkel het einde van het kwartaal maar ook het einde van het jaar is.

Ik verwacht dat betaling op 31/12 23:59 wel kan :). Ik de Amerikaanse GAAP regels niet goed genoeg, dus ik weet niet zeker of je de omzet nog boeken voor Q4, of dat het als 'in transit' wordt gezien.

Ik ben in 2013 op de laatste dagen van het jaar eens in Tilburg geweest, en dat was een compleet gekkenhuis. 7x24, alle verloven ingetrokken. Dat schijnt nu wat beter te gaan, maar het einde van het kwartaal is nog altijd erg hectisch.
 
En nu is het moment aangebroken… . :tongue:

We zijn Vrijdag 20 november om 15u verwacht in Aartselaar om de wagen op te halen !! YES !!! :love:

Factuur ontvangen én al betaald.
Voorschot heel netjes verrekend op de factuur en de € 1.000,- afgetrokken van de Referral actie.
Nu nog hopen dat ze de winterbanden op tijd binnenkrijgen zodat we een complete aflevering krijgen… . :rolleyes:

Als er nog 'bekenden' zijn op vrijdag, kom even gedag zeggen hé… .

Xavier
 
En nu is het moment aangebroken… . :tongue:

We zijn Vrijdag 20 november om 15u verwacht in Aartselaar om de wagen op te halen !! YES !!! :love:

Factuur ontvangen én al betaald.
Voorschot heel netjes verrekend op de factuur en de € 1.000,- afgetrokken van de Referral actie.
Nu nog hopen dat ze de winterbanden op tijd binnenkrijgen zodat we een complete aflevering krijgen… . :rolleyes:

Als er nog 'bekenden' zijn op vrijdag, kom even gedag zeggen hé… .

Xavier

veel plezier vrijdag.
er wachten nog een paar zeer lange dagen:wink: