Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
slaap je met je poetslap waar de geur van je Classic nog aanhangt......

Dus de Tesla heeft ook een "geur"? Dat kan nooit een van benzine, diesel of smeerolie zijn! Moet je daar dan zelf voor zorgen? Door bijvoorbeeld een toiletblokje in alle vier de wielkasten te hangen. Anders zou ik niet weten waar die geur vandaag moet komen.

- - - Updated - - -

Wat foto's van ons delivery roadtripje.

Nexus; heb je hem wel "gedoopt"? Wat wil zeggen dat je een fles champagne tegen de voorkant heb stukgeslagen met het uitspreken van de woorden "Ik doop u en wens u en uw berijders een behouden reis". Het zekere voor het onzekere dat je veel ongeluk bespaart blijft. :wink:
 
Jij eerst. [emoji6]

Zeker weten. Ik overweg zelfs om een boegbeeld voor op de auto te hangen, om me te beschermen tegen de snelwegmonsters te beschermen!

m1fzphpar7xg.jpg
 
De locale priester vragen de auto te zegenen volstaat natuurlijk ook.... komt geen gebroken glas bij aan te pas...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijwater

Wellicht een gat in de markt.... na het wassen van de auto naspoelen met gedemineraliseerd wijwater?

- - - Updated - - -

Zeker weten. Ik overweg zelfs om een boegbeeld voor op de auto te hangen, om me te beschermen tegen de snelwegmonsters te beschermen!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Christoffel_(heilige)

Een klein plaatje met Christoffel er op is voldoende hoor..:cool:

Ik lees net overigens dat in Roermond de enige st. Christoffel kathedraal ter wereld is....
Misschien een idee om daar een keer een wijwater inzegening te regelen voor een groep Tesla's... en dan meteen doorrijden naar Serious R voor een donatie in de stijl van Paul?:wink:
 
De locale priester vragen de auto te zegenen volstaat natuurlijk ook.... komt geen gebroken glas bij aan te pas...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijwater

Wellicht een gat in de markt.... na het wassen van de auto naspoelen met gedemineraliseerd wijwater?

- - - Updated - - -



https://nl.wikipedia.org/wiki/Christoffel_(heilige)

Een klein plaatje met Christoffel er op is voldoende hoor..:cool:

Je brengt me wel op ideeën! Toevallig ken ik ene Aalmoezenier van Welzenes uit ons schipperswereldje, die is er zeker voor in om het met veel bombarie te doen voor me. En dan volgens Limburgse traditie, een doopfeestje aansluitend! Wat is het leven toch mooi! :cool:

Ik laat mijn fantasie even de vrije loop en zit me nu te bedenken dat we zo'n ritueel ook dan gezamenlijk kunnen doen met een heel stel Tesla's!
 
Je brengt me wel op ideeën! Toevallig ken ik ene Aalmoezenier van Welzenes uit ons schipperswereldje, die is er zeker voor in om het met veel bombarie te doen voor me. En dan volgens Limburgse traditie, een doopfeestje aansluitend! Wat is het leven toch mooi! :cool:

Ik laat mijn fantasie even de vrije loop en zit me nu te bedenken dat we zo'n ritueel ook dan gezamenlijk kunnen doen met een heel stel Tesla's!

Gebruikt hij dan wel de twee-emmer methode?
 
Je brengt me wel op ideeën! Toevallig ken ik ene Aalmoezenier van Welzenes uit ons schipperswereldje, die is er zeker voor in om het met veel bombarie te doen voor me. En dan volgens Limburgse traditie, een doopfeestje aansluitend! Wat is het leven toch mooi! :cool:

Ik laat mijn fantasie even de vrije loop en zit me nu te bedenken dat we zo'n ritueel ook dan gezamenlijk kunnen doen met een heel stel Tesla's!

Ik lees net overigens dat in Roermond de enige st. Christoffel kathedraal ter wereld is....
Misschien een idee om daar een keer een wijwater inzegening te regelen voor een groep Tesla's... en dan meteen doorrijden naar Serious R voor een donatie in de stijl van Paul?:wink:

Deze dus :)
Maar denaalmoeznierdiegijkentkennatuurlijkok.
 
Dus.... Voor onze volgende road-trip naar Italië regelt Desiré een almoezenier om de auto's in te zegenen.... Deal:biggrin:

Door plannen te maken komen we de w8tijd natuurlijk wat makkelijker door... (en zo weer een beetje on topic voordat iemand gaat roepen dat er punten afgepakt gaan worden)
 
Maar denaalmoeznierdiegijkentkennatuurlijkok.

Hij zal er zeker een keer voor in zijn. Het is een hele charismatische man die het katholieke geloof op een hele leuke manier brengt. Zoiets kan ik hem natuurlijk altijd vragen en dan met een paar zoiets organiseren. Kunnen we gelijk proberen hem uit zijn Mercedes E -klasse te krijgen waarmee hij veelvuldig onderweg is door Europa. Een Tesla zou hem denk ik niet misstaan. Hebben wij nog een Tesla -zieltje gewonnen ook! :wink:

- - - Updated - - -

Dus.... Voor onze volgende road-trip naar Italië regelt Desiré een almoezenier om de auto's in te zegenen.... Deal:biggrin:

Door plannen te maken komen we de w8tijd natuurlijk wat makkelijker door... (en zo weer een beetje on topic voordat iemand gaat roepen dat er punten afgepakt gaan worden)

Het idee klinkt super, maar waar halen jullie al die tijd vandaan om "even" op en neer naar Italië te rijden? Kan het niet wat dichter bij de deur? Ik dacht dat het eerste Maastricht was, nu al in Italië. Ik zal wel iets niet goed doen denk ik.

Als er serieus interesse is, wil ik hem zeker een keer polsen of hij een stel Tesla's wil inzegenen met de twee-emmer methode.

- - - Updated - - -

Tesla rijders, het is een stelletje ongeregeld bij elkaar, Desiré. Daardoor zijn onze club meetings en road trips ook zo leuk.

Ik hou wel van een stelletje ongeregeld, dus dan zit ik hier goed. :cool: Zal zeker me een keer laten zien bij één van de bijeenkomsten.
 
Back on topic dan maar...

Ik ben zojuist gebeld dat de pakjesboot uit New York vertrokken is (als je 't mij vraagt is het gewoon de Maersk Kentucky die vandaag in Norfolk aankomt). Maar goed, de boot is onderweg en aflevering zou dan tussen Kerst en oudjaar zijn. Ik sta dan ergens op een piste dus gaat de nieuwe DS proberen mijn autootje eerder af te leveren. Hij riep eerst dat iemand anders 'm misschien zou kunnen ophalen maar daar gaan we natuurlijk niet mee akkoord. Wordt vervolgd...
 
Back on topic dan maar...

Ik ben zojuist gebeld dat de pakjesboot uit New York vertrokken is (als je 't mij vraagt is het gewoon de Maersk Kentucky die vandaag in Norfolk aankomt). Maar goed, de boot is onderweg en aflevering zou dan tussen Kerst en oudjaar zijn. Ik sta dan ergens op een piste dus gaat de nieuwe DS proberen mijn autootje eerder af te leveren. Hij riep eerst dat iemand anders 'm misschien zou kunnen ophalen maar daar gaan we natuurlijk niet mee akkoord. Wordt vervolgd...

veel geluk dan!
 
Back on topic dan maar...

Ik ben zojuist gebeld dat de pakjesboot uit New York vertrokken is (als je 't mij vraagt is het gewoon de Maersk Kentucky die vandaag in Norfolk aankomt). Maar goed, de boot is onderweg en aflevering zou dan tussen Kerst en oudjaar zijn. Ik sta dan ergens op een piste dus gaat de nieuwe DS proberen mijn autootje eerder af te leveren. Hij riep eerst dat iemand anders 'm misschien zou kunnen ophalen maar daar gaan we natuurlijk niet mee akkoord. Wordt vervolgd...

Misschien laten ophalen door Tim B.? Die baalt dat hij pas volgend jaar op kan halen, en op wintersport heb je er niets aan...
En... dit jaar ophalen betekent Jan 2020 vrij van terugbetalen MIA ipv Jan 2021....