Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Building phase has started!
ImageUploadedByTapatalk1452168579.071041.jpg
 
Eindelijk! Eind is in zicht....

Tijd om me ook maar eens te melden op het forum. Ik heb mijn auto al in mei 2015 besteld en gevraagd voor levering in Januari 2016.
Eindelijk is het nu bijna zo ver. Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een nieuwe auto. Absurd gewoon. Dit forum helpt ook niet. Ik heb het bijna helemaal uit :rolleyes:.
Afgelopen dinsdag gebeld door mijn DS dat de verwachte levering plaats zal vinden tussen 20 en 27 januari. Kijk ik vandaag op de site, staat er ineens 10-17 januari. Ze houden het wel spannend voor je daar. Zeker omdat ik nog een paar dagen naar het buitenland moet over een week (met het vliegtuig...zucht).
Komt dat vaker voor dat een levering toch ineens een week eerder plaats vindt? Ik ga maar uit van de 27e. Kan het alleen maar meevallen.

Afijn, ik heb in elk geval iets leuks om naar uit te kijken. Ik kan nog niet zo gauw vinden waar ik mijn signature invul, dus dan maar even zo:

S85D - Midnight Silver - Pano - 21" - Grijs lederen interieur - Piano lak - Black Alcantara Headliner - AP - Premium Interieur - Luchtvering - UHF - Subzero

Tesla.png
 
Tijd om me ook maar eens te melden op het forum. Ik heb mijn auto al in mei 2015 besteld en gevraagd voor levering in Januari 2016.
Eindelijk is het nu bijna zo ver. Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een nieuwe auto. Absurd gewoon. Dit forum helpt ook niet. Ik heb het bijna helemaal uit :rolleyes:.
Afgelopen dinsdag gebeld door mijn DS dat de verwachte levering plaats zal vinden tussen 20 en 27 januari. Kijk ik vandaag op de site, staat er ineens 10-17 januari. Ze houden het wel spannend voor je daar. Zeker omdat ik nog een paar dagen naar het buitenland moet over een week (met het vliegtuig...zucht).
Komt dat vaker voor dat een levering toch ineens een week eerder plaats vindt? Ik ga maar uit van de 27e. Kan het alleen maar meevallen.

Afijn, ik heb in elk geval iets leuks om naar uit te kijken. Ik kan nog niet zo gauw vinden waar ik mijn signature invul, dus dan maar even zo:

S85D - Midnight Silver - Pano - 21" - Grijs lederen interieur - Piano lak - Black Alcantara Headliner - AP - Premium Interieur - Luchtvering - UHF - Subzero

View attachment 106990

Welkom! :)

We hebben qua loods nagenoeg dezelfde auto, ik hou ervan :)

Dan heb je lang gewacht zeg! Ik trek het al niet vanaf december...

- - - Updated - - -


Gefeliciteerd ook! Ik ga die VIN's eens naast elkaar tegen datums zetten :) >> daar zit geen logica in
 
Tijd om me ook maar eens te melden op het forum. Ik heb mijn auto al in mei 2015 besteld en gevraagd voor levering in Januari 2016.
Eindelijk is het nu bijna zo ver. Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een nieuwe auto. Absurd gewoon. Dit forum helpt ook niet. Ik heb het bijna helemaal uit :rolleyes:.
Afgelopen dinsdag gebeld door mijn DS dat de verwachte levering plaats zal vinden tussen 20 en 27 januari. Kijk ik vandaag op de site, staat er ineens 10-17 januari. Ze houden het wel spannend voor je daar. Zeker omdat ik nog een paar dagen naar het buitenland moet over een week (met het vliegtuig...zucht).
Komt dat vaker voor dat een levering toch ineens een week eerder plaats vindt? Ik ga maar uit van de 27e. Kan het alleen maar meevallen.

Afijn, ik heb in elk geval iets leuks om naar uit te kijken. Ik kan nog niet zo gauw vinden waar ik mijn signature invul, dus dan maar even zo:

S85D - Midnight Silver - Pano - 21" - Grijs lederen interieur - Piano lak - Black Alcantara Headliner - AP - Premium Interieur - Luchtvering - UHF - Subzero

View attachment 106990

Welkom op het forum!
Ja, de ontknoping is er bijna voor jou… .
Wacht maar tot je er me gereden hebt. Eerste rit met je eigen Tes is een ongelooflijke ervaring… .:love:

Maak je geen zorgen, mocht hij eerder ter beschikking zijn dan je trip zullen ze hem bij Tesla goed verzorgen tot je terug bent. :tongue:

Grtz.

Xavier

PS: Oh ja, je signature op het forum en andere faciliteiten komen pas beschikbaar na een tiental posts. :wink: