Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb dus even info ingewonnen via de persoon op het SpeakEV forum mijn auto staat ook op de Jamaica en komt de 12e maart in Tilburg aan (9e in Rotterdam).
De CMA CGM Jamaica komt aan in Rotterdam (ervoor in Antwerpen en erna in Bremerhaven) niet rechtstreeks in Tilburg.

Vanaf welk moment krijgen jullie deze info van je DS? Ik krijg alleen maar te horen eind maart - april :crying:
Krijgen je/jullie deze info als je MS op de boot gaat?
Of heb je gewoon een hele goede DS ;-)
Definitieve datum dat de wagen klaar is kan hij zien wanneer de wagen effectief in Tilburg aankomt.
Nu is het nog wel steeds onder voorbehoud. Kan eind maart zijn of begin april. Maar toen ik enige weken geleden bij Tesla langs ging (Antwerpen) kon men mij vertellen dat het gemiddeld 2 weken duurt na aankomst boot in Rotterdam voordat ze kunnen leveren.
 
Het is bijna zover, denk ik,.... Volgens de DS staat de Tesla al in Tilburg bij de assemblage. Hij verwacht dat de Tesla de 24 of 25ste opgehaald kan worden. Alleen nog niks definitief.

Ik wil natuurlijk de Tesla zo snel mogelijk ophalen maar ik wil ook een planning kunnen maken. Dat is nu wel lastig. Wat zijn de ervaringen van degene die hun Tesla onlangs hebben opgehaald? Hoe ver van te voren was er een definitieve datum afgesproken? De 24ste is over al 6 dagen....
 
Het is bijna zover, denk ik,.... Volgens de DS staat de Tesla al in Tilburg bij de assemblage. Hij verwacht dat de Tesla de 24 of 25ste opgehaald kan worden. Alleen nog niks definitief.

Ik wil natuurlijk de Tesla zo snel mogelijk ophalen maar ik wil ook een planning kunnen maken. Dat is nu wel lastig. Wat zijn de ervaringen van degene die hun Tesla onlangs hebben opgehaald? Hoe ver van te voren was er een definitieve datum afgesproken? De 24ste is over al 6 dagen....

Bij mij werd de afspraak ook pas 6 dagen van tevoren definitief bekend gemaakt. Kwestie van inloggen op My Tesla en op F5 blijven drukken totdat..... Succes met de laatste loodjes tot pakjesavond.
 
Bij mij werd de afspraak ook pas 6 dagen van tevoren definitief bekend gemaakt. Kwestie van inloggen op My Tesla en op F5 blijven drukken totdat..... Succes met de laatste loodjes tot pakjesavond.

Dank je!
Ik kan inderdaad niet echt goed meer tegen het wachten. Helaas is de 24 of 25 toch niet meer haalbaar. Heb vanochtend de DS gemaild maar die was niet aanwezig. Gebeld met de vervanger in Tilburg en die wist me te vertellen dat er nog geen "vinkje" bij de tesla stond. Waarschijnlijk is er iets niet door de controle gekomen wat nog aangepast moet worden. Geschatte oplevering staat op 28 februari (zondag). Dus dat zal wel de op zijn vroegst 29 februari worden.

We wachten (on)geduldig af.....
 
Dank je!
Ik kan inderdaad niet echt goed meer tegen het wachten. Helaas is de 24 of 25 toch niet meer haalbaar. Heb vanochtend de DS gemaild maar die was niet aanwezig. Gebeld met de vervanger in Tilburg en die wist me te vertellen dat er nog geen "vinkje" bij de tesla stond. Waarschijnlijk is er iets niet door de controle gekomen wat nog aangepast moet worden. Geschatte oplevering staat op 28 februari (zondag). Dus dat zal wel de op zijn vroegst 29 februari worden.

We wachten (on)geduldig af.....
Kun je voorstellen dat de early adopters, waaronder ik, hebben gewacht van april 2011 tot november 2013? Da's ruim 2,5 jaar :mad:
 
Kun je voorstellen dat de early adopters, waaronder ik, hebben gewacht van april 2011 tot november 2013? Da's ruim 2,5 jaar :mad:

Haha, dan was je er vroeg bij inderdaad. Heeft natuurlijk ook een beetje te maken met verwachtingsmanagment. Hoe duidelijker het is hoe fijner. Dan weet je waar je aan toe bent, of aan toe kunt zijn. Ook al zitten er variabelen in. De heren bij Tesla doen dat overigens wel goed.
 
Last edited:
Ook hier geduldig aan het wachten. De eerste demo Tesla stond in 13 dagen op de stoep, nu maar 'even' rustig wachten op de S70. 'In de week van 14 maart' is het laatste bericht van de DS.
Op 23 januari een paar uur in de auto van dvroegop mogen rijden tijdens de Noorwegen Roadtrip reünie. Dat maakt het wachten vervolgens weer lastiger....