Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Update:
20-3 bevestigd: levertijd eind mei-juni
12-4 e-mail facelift: productie op schema, zou geen gevolgen voor de levertijd hebben
17-4 e-mail levertijd: nu eind juni-juli
23-4 in productie

Volgens mijn sales rep. gaat de mijne begin mei op transport. Als ik daar 6-8 weken bij optel voor transport en assemblage in Tilburg, dan lijkt levering eind juni mogelijk. Fingers crossed!
 
Update:
20-3 bevestigd: levertijd eind mei-juni
12-4 e-mail facelift: productie op schema, zou geen gevolgen voor de levertijd hebben
17-4 e-mail levertijd: nu eind juni-juli
23-4 in productie

Volgens mijn sales rep. gaat de mijne begin mei op transport. Als ik daar 6-8 weken bij optel voor transport en assemblage in Tilburg, dan lijkt levering eind juni mogelijk. Fingers crossed!

Zal wel lukken… .;)
 
8/4 Bestelling geplaatst
12/4 bevestiging nieuw model voor oude prijs (meestal is het omgekeerd)
14/4 bevestiging levering eind juni / juli
02/5 aanpassing datum eind juli / augustus

Intussen is het laadstation geleverd / geplaatst / aangesloten en is alles in orde om de nieuwe wagen te ontvangen. Dat wordt de derde Tesla S in een straal van 250 m :)

Alleen het geduld ontbreekt
 
Nee, helemaal niet. Een "doodgewone" 70D in deep blue metallic, met panoramisch dak en AP en premium package. Zou de facelift er voor iets tussenzitten?
Ik had in december besteld om van het referral programma te kunnen gebruik maken, en levering in mei laten voorzien omdat dan de lease van de huidige wagen afloopt... Had ik het geweten zou ik levering in maart laten voorzien hebben (dan was het misschien mei geworden)...

Ik vraag me af: zou het een verschil maken mocht het een 90D geweest zijn? Auto is alleszins nog niet in productie (maar staat in production queue), kan je dat nu nog veranderen? En zou een 90D sneller gaan dan een 70D?
 
Nee, helemaal niet. Een "doodgewone" 70D in deep blue metallic, met panoramisch dak en AP en premium package. Zou de facelift er voor iets tussenzitten?
Ik had in december besteld om van het referral programma te kunnen gebruik maken, en levering in mei laten voorzien omdat dan de lease van de huidige wagen afloopt... Had ik het geweten zou ik levering in maart laten voorzien hebben (dan was het misschien mei geworden)...

Ik vraag me af: zou het een verschil maken mocht het een 90D geweest zijn? Auto is alleszins nog niet in productie (maar staat in production queue), kan je dat nu nog veranderen? En zou een 90D sneller gaan dan een 70D?

Het zou best kunnen dat de nieuwe cameramodule en neus roet in het eten gooien ()New Tesla Model S Has 2nd Triple Cam For Autopilot & Pedestrian Noise Unit (CleanTechnica Exclusive). Misschien ook wel de toename in productie van de X.
 
Nee, helemaal niet. Een "doodgewone" 70D in deep blue metallic, met panoramisch dak en AP en premium package. Zou de facelift er voor iets tussenzitten?
Ik had in december besteld om van het referral programma te kunnen gebruik maken, en levering in mei laten voorzien omdat dan de lease van de huidige wagen afloopt... Had ik het geweten zou ik levering in maart laten voorzien hebben (dan was het misschien mei geworden)...

Ik vraag me af: zou het een verschil maken mocht het een 90D geweest zijn? Auto is alleszins nog niet in productie (maar staat in production queue), kan je dat nu nog veranderen? En zou een 90D sneller gaan dan een 70D?
Echt raar... zoals eerder vermeld... 17/2 besteld.. levering was eind mei begin juni. Nu nog steeds vervroegd voor half mei. Hij staat al in Tilburg dus. Qua opties is er niks dat ik niet genomen heb. Enkel de 21" niet. Dan moet het de kleur zijn...of de 70 batterij.