Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zit een beetje in dezelfde flow, 10 dagen later bevestigd (26-12), vorig weekend status in productie en vanochtend de melding "Eind Februari - Maart). Snel hoor
Ik denk dat ik ook bij die lichting. 15/12 bevestigd. Vorige week in productie, woensdag geschatte levertijd eind februari begin maart en sinds gisteren klaar voor vertrek met boot infremont. Ook net telefoon gekregen voor afspraken IVM levering en dergelijke. Gaat ineens snel :D:D:D:D:D
 
  • Like
Reactions: pvandamcom
Ik denk dat ik ook bij die lichting. 15/12 bevestigd. Vorige week in productie, woensdag geschatte levertijd eind februari begin maart en sinds gisteren klaar voor vertrek met boot infremont. Ook net telefoon gekregen voor afspraken IVM levering en dergelijke. Gaat ineens snel :D:D:D:D:D
Die van mij komt waarschijnlijk met een speedboat. Hij is volgens mijn status nog steeds onderweg van Fremont naar de haven en de verwachte aflevertijd is late January/february... Maar 15 februari (my birthday) is ook een mooie datum...
 
Die van mij komt waarschijnlijk met een speedboat. Hij is volgens mijn status nog steeds onderweg van Fremont naar de haven en de verwachte aflevertijd is late January/february... Maar 15 februari (my birthday) is ook een mooie datum...

Haha, ja hier hetzelfde verhaal. Ik krijg dezelfde melding, Er staat al 4 weken dat mijn auto onderweg is van Fremont naar de haven. Waarschijnlijk is er een staking. Dus jouw speedboot biedt soelaas..
 
Enkel effect op Washington? Ben je daar wel heel zeker van ? Slaat toch op staatsambtenaren ( haven en internationaal transport valt toch onder douane) och ja maakt ook niks. Hopen op het beste. En in het ergste geval is hij een weekje ofzo later. Maar dan rijden we nog steeds rond in een tesla ... Hoe hard kan het leven zijn ..
 
  • Funny
Reactions: Exiteer
Enkel effect op Washington? Ben je daar wel heel zeker van ? Slaat toch op staatsambtenaren ( haven en internationaal transport valt toch onder douane) och ja maakt ook niks. Hopen op het beste. En in het ergste geval is hij een weekje ofzo later. Maar dan rijden we nog steeds rond in een tesla ... Hoe hard kan het leven zijn ..
Nou ja. Ben geen deskundige. Bron is VK. Veel ambtenaren worden door gemeente of staat betaald. Maar vervelend is het wel, die onzekerheid. Wat dat betreft ben ik net een klein kind. En ik denk dat ik niet de enige ben...:D
 
Ik denk dat ik ook bij die lichting. 15/12 bevestigd. Vorige week in productie, woensdag geschatte levertijd eind februari begin maart en sinds gisteren klaar voor vertrek met boot infremont. Ook net telefoon gekregen voor afspraken IVM levering en dergelijke. Gaat ineens snel :D:D:D:D:D
5 januari in productie en vanaf 10 januari onderweg naar haven... Mag hopen dat ie nu wel zo'n beetje op de boot zit, zeker als ik berichten hierboven lees van productie na mijn auto en nu al op de boot. Zou jammer zijn als de government shutdown impact gaat hebben :-(
 
Enkel effect op Washington? Ben je daar wel heel zeker van ? Slaat toch op staatsambtenaren ( haven en internationaal transport valt toch onder douane) och ja maakt ook niks.

Ik lees op internet dat essentieel personeel voor de veiligheid (oa. Homeland security) door blijft werken, maar dat het mogelijk wel vertraging oplevert. "Customs and immigration" valt in principe wel onder de shutdown, maar wordt te belangrijk geacht.

Als ik het op Government Shutdown: What's closed, who is affected? een beetje mag begrijpen gaat alles door, behalve niet essentiele zaken zoals nieuwe rijbewijzen aanvragen, opening van publieke sites zoals vrijheidsbeeld en dergelijke. Politie, douane en andere veiligheidsdiensten blijven gewoon werken.
 
Even een update na een week wintersport.
Besteld 05-12-17
Bevestigd 12-12-17
In productie 12-01-18
Estimated date toegevoegd (eind feb - maart) 18-01-18

Omdat het een handmatig proces is denk ik dat we (gezien de data van bestellingen) ik in hetzelfde "schuitje" (hiermee bedoel ik het schip) als Bugno, SanderB en Pvandamcon zit. Gaat best snel allemaal vind ik. Wetende dat je vorig jaar 6 maanden wachttijd had als je een BMW X1 ging bestellen en voor veel mensen een M3 meer dan 12 maanden wachttijd zit.
 
Ik lees op internet dat essentieel personeel voor de veiligheid (oa. Homeland security) door blijft werken, maar dat het mogelijk wel vertraging oplevert. "Customs and immigration" valt in principe wel onder de shutdown, maar wordt te belangrijk geacht.

Als ik het op Government Shutdown: What's closed, who is affected? een beetje mag begrijpen gaat alles door, behalve niet essentiele zaken zoals nieuwe rijbewijzen aanvragen, opening van publieke sites zoals vrijheidsbeeld en dergelijke. Politie, douane en andere veiligheidsdiensten blijven gewoon werken.

Ik hoop het, dan nog maar te hopen dat ze het niet als excuus gebruiken om latere levering te verdoezelen;)
 
Even een update na een week wintersport.
Besteld 05-12-17
Bevestigd 12-12-17
In productie 12-01-18
Estimated date toegevoegd (eind feb - maart) 18-01-18

Omdat het een handmatig proces is denk ik dat we (gezien de data van bestellingen) ik in hetzelfde "schuitje" (hiermee bedoel ik het schip) als Bugno, SanderB en Pvandamcon zit. Gaat best snel allemaal vind ik. Wetende dat je vorig jaar 6 maanden wachttijd had als je een BMW X1 ging bestellen en voor veel mensen een M3 meer dan 12 maanden wachttijd zit.

That's the f***ing spirit. Laten we met zen allen positief zijn :p:D:D