Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga naar Tsjechie. dat wordt ook feest als ie daar sterft. Geen Service Center in Tsjechie. Moet dan denk ik naar Oostenrijk ofzo

Qua afstand valt 't mee, maar slepen laten regelen door Tesla in een land waar ze niet zitten is vast gedoe.
Jij zult ook zenuwachtig zijn. Maar hopelijk valt het mee.

Wat het defect was weet ik niet. Maar je leest het wel vaker hier. Ik was niet verrast.
 
Nee, ik denk dat als de auto eenmaal 'goed' is dat het wel goed zit, maar in 'Janken over tekortkomingen' lees je toch net iets te vaak dan mij lief is dat mensen die hun auto net hebben met pech langs de weg staan met een of andere storingsmelding of een auto die helemaal niet meer opstart. Jullie 2 hebben 'm al een tijdje
 
Ja het wordt inderdaad tijd :( Aan de andere kant is het gerucht ook wel sterk dat Q2 een refresh komt, en dan cancel ik deze order en bestel een nieuwe :) Dat is handiger als ze nog even wachten, zodat die auto ergens halverwege Q2 wordt geleverd
 
Niemand weet 't, 't zijn allemaal geruchten. Maar het klopt wel dat er gemiddeld genomen elke 18 maanden iets groots aangepast wordt, en dat zou Q2 2018 zijn.

Op 't forum is een draadje 'Model S range and interior update imminent?', war alle wilde ideeën over tafel gaan ;)
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Limbo2121, Friday at 6:36 PM
New Vandaag in de straat een nieuwe - en de 2e in de straat - MS. Kenteken begint met RZ. Rood. Iemand die hier ook heeft gepost??
Dadelijk dus 3 MS'en in de straat. Wauw...

Hoi Limbo2121... ik heb inderdaad kenteken RZ en rood en net nieuw.... heb je mij gezien?
Ligt eraan waar je woont...:p

Haha ja. It is you. Je buurman heeft er ook een...
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: harrydijkstra
Jongens,
Ik heb hem!!!
Fantastisch, geen opmerkingen...
Ik ga nu nog even genieten van wat km's en dan post ik nog ff de oplevering
 

Attachments

  • IMG_20180312_101533.jpg
    IMG_20180312_101533.jpg
    257.8 KB · Views: 55
Jongens,
Ik heb hem!!!
Fantastisch, geen opmerkingen...
Ik ga nu nog even genieten van wat km's en dan post ik nog ff de oplevering

Proficiat Bugno! schitterende auto geniet ervan. Ik ben alleen nog benieuwd of er wel of geen spiegelverlichting in de make-up spiegels zit zoals op de vorige pagina reeds beschreven werd. Zou een positieve verrassing zijn, maar ga er vooralsnog niet vanuit.
 
Haha grappig Limbo2121... ja inderdaad 2 Tesla`s nu naast elkaar.
ik heb hem vorige week gekregen en nu een kleine week gereden. Het is een genot en wat wil iedereen er gaar in rijden haha. Mijn broer krijgt hem morgen. oplevering is super gegaan... heb enkel een afwijking in de wielen maar na telefoontje wordt die volgende week opnieuw uitgelijnd en bouwen ze me voor 'het ongemak' een iPhone dock station gratis in. Service tot nu toe dus ook super.
 
  • Like
Reactions: MarcelS