Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Viel me ook al op. Motorpech!:(
@Tozz, doe er wat aan!!:p

Kan er helaas niets aan doen. Die tracking werkt met terrestrial IAS. Dat is afhankelijk van een ontvangststation op land, die meestal op of rond een haven aanwezig is. Bereik is niet zo heel ver, dus op de open zee lijkt 't alsof bootje stil ligt omdat het signaal niet wordt ontvangen.

Ik heb even getwijfeld, maar 180 euro voor satteliet AIS ging me toch net te ver :)
 
Last edited:
Kan er helaas niets aan doen. Die tracking werkt met terrestrial IAS. Dat is dus afhankelijk van een ontvangststation, die meestal op of rond een haven aanwezig is. Bereik is niet zo heel ver, dus op de open zee lijkt 't alsof bootje stil ligt.

Ik heb even getwijfeld, maar 180 euro voor satteliet AIS ging me toch net te ver :)

Kun je idd beter aan iets anders besteden. Laatste doorgifte was gisterenmorgen. Zondagsrust op de boot!!
 
Mijn S gister ook besteld dus ben benieuwd wanneer ik hem mag ervaren als daily driver.

Het is een witte 75d geworden met zwart interieur met carbon afwerking.

Volgens de medewerker zal hij eind juni geleverd worden omdat ze zoveel mogelijk voor 2e kwartaal willen hebben geleverd. (Kwartaalcijfers zijn heilig voor Tesla)

Gefeliciteerd, maar dont get your hopes up. Die van ons zou ook in Maart geleverd worden (einde Q1).
 
Ok dankje Tozz, en die van jullie is net op de boot begrijp ik. Hoelang is de levertijd na het uitvaren? (Week of 6?)

even de opsomming:

16 januari gekocht
24 januari bevestigd
21 februari VIN ontvangen
23 maart productie gestart
27 maart productie voltooid
9 april op de boot (maar boot is 9 uur vertraagd)
27 april aankomst in Rotterdam

Dan nog van Rotterdam naar Tilburg en eindfabricage en testen in Tilburg. Schatting is levering midden mei