Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Jaaaa! Hele weekend onrustig en aftellen :D


Thanks!


Wow, een P100D! Ik ben benieuwd hoeveel sneller mijn 100D al voelt/is tov mijn S85. Heb alleen een 75D proefgereden.

100D is echt al voelbaar sneller dan de S85 maar P100D zeker met Ludicrous+ Is ook echt weer een stap sneller. Ik heb proefgereden in een P100D welke op iedere andere configuratie ingesteld kon worden dat werkte ook wel leuk, jammer dat dat er niet standaard in zit...
Hoe dan ook, ik kan niet wachten tot maandag 14:00!
 
  • Love
Reactions: Janc
Ik weet dat mijn gelukkige collega die gister zijn Model S mocht oppikken vorige week zaterdag gebeld werd voor een afspraak voor levering. Daarbij werd wel aangegeven daf ze normaal niet bellen op zaterdag. Maar wegens drukte deze uitzondering.

Dus het zou zomaar kunnen....
Er werd gewerkt, maar de productielijn lag stil vandaag. En er stonden veel Tesla’s in de fabriek
 
En weer een witte Tesla op neerlands wegen
 

Attachments

  • 859FA604-CB01-4733-935A-C007E1CE8920.jpeg
    859FA604-CB01-4733-935A-C007E1CE8920.jpeg
    203.1 KB · Views: 54
  • Love
  • Like
Reactions: Soepkop and Advh
Wow mooi he ;)

Jij hebt wel het witte interieur genomen, ik wilde het maar heb het niet aangedurfd met 2 kleine kinderen

Nog overwogen toch de witte bekleding te nemen en de jump seats in de achterbak aan te vinken? Blijft de achterbank lekker wit.

Als ik zie hoe mijn kinderen de achterbank mishandelen vraag ik me trouwens af of de kleur daarbij een verschil maakt ;-)
 
Nog overwogen toch de witte bekleding te nemen en de jump seats in de achterbak aan te vinken? Blijft de achterbank lekker wit.

Als ik zie hoe mijn kinderen de achterbank mishandelen vraag ik me trouwens af of de kleur daarbij een verschil maakt ;-)
De jongste is net 10maanden dus die jump seats zijn daarvoor nog te vroeg. En ik heb ook een minder veilig gevoel bij die Seats dus vind dat niets voor mijn kids