Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmiddag nog maar eens bij Tesla kijken en aansluitend dit weekend misschien maar eens de keuze definitief maken en bestellen. Levering zet ik dan op november (tot die tijd rij ik nog de Outlander PHEV), dus dat wordt dan wel echt lang wachten!

Ik twijfel nog over de kleur van het interieur.......wit of crème, of toch maar gewoon veilig zwart.
 
Vanmiddag nog maar eens bij Tesla kijken en aansluitend dit weekend misschien maar eens de keuze definitief maken en bestellen. Levering zet ik dan op november (tot die tijd rij ik nog de Outlander PHEV), dus dat wordt dan wel echt lang wachten!

Ik twijfel nog over de kleur van het interieur.......wit of crème, of toch maar gewoon veilig zwart.
Let op dat je bij crème interieur ook een crème vloerbedekking en matten krijgt!
 
De crème vloerbedekking was voor mij echt DE rede om het niet te doen en zwart te nemen. (net als dat ik bang was voor witte stoelen) ik vind alles behalve zwart eigenlijk wel mooier....:confused:

Bij mij is er niets aangeboden van andere matten trouwens want ik wilde bestellen met crème en toen werd mij dit met 2 kleine kids erg afgeraden.
 
Vanmiddag nog maar eens bij Tesla kijken en aansluitend dit weekend misschien maar eens de keuze definitief maken en bestellen. Levering zet ik dan op november (tot die tijd rij ik nog de Outlander PHEV), dus dat wordt dan wel echt lang wachten!

Ik twijfel nog over de kleur van het interieur.......wit of crème, of toch maar gewoon veilig zwart.
Mijn vorige S had creme, nu wit genomen, super blij mee , echt een wow effect, sportief, modern en chique. Nadeel als je nu creme neemt inderdaad dat de vloerbekleding ook creme is. Wellicht helpen de onderstaande fotos bij je keuze. Succes met de keuze het is het wachten waard :)
1.jpg

2.jpg
 
  • Love
Reactions: Advh
Ik heb 2 kleine kids met creme. Heb wel wat maatregelen genomen:

- Ik heb zo'n hondenbeschermding op de achterbank, en daar de kinderstoeltjes op:
https://www.amazon.com/gp/product/B01A7IPXLA/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

- Ik heb bij Tesland de zwarte rubberen interieurmatten.
Vloeistofdichte matten voor Tesla Model S | Tesland.com

- Ter bescherming van vieze voetjes die tegen de stoel schoppen:
bol.com | De luxe kick mats, 2 voorstoelbeschermers

Ben met deze setup eigenlijk wel erg content. Enige dat de kids nog vies maken is de instaplijst
 
  • Informative
Reactions: Advh
Ik heb 2 kleine kids met creme. Heb wel wat maatregelen genomen:

- Ter bescherming van vieze voetjes die tegen de stoel schoppen:
bol.com | De luxe kick mats, 2 voorstoelbeschermers

Ben met deze setup eigenlijk wel erg content. Enige dat de kids nog vies maken is de instaplijst

Ik kreeg van mijn vader 45 jaar geleden gewoon een bitch slap als ik de stoelen vies maakte.:(
Mijn kinderen geloofde dat verhaal over opa zeker en dachten er waarschijnlijk aan dat mama altijd zegt dat papa op opa lijkt en hebben nooit de stoelen vies gemaakt . :p
 
Vanmiddag nog maar eens bij Tesla kijken en aansluitend dit weekend misschien maar eens de keuze definitief maken en bestellen. Levering zet ik dan op november (tot die tijd rij ik nog de Outlander PHEV), dus dat wordt dan wel echt lang wachten!

Ik twijfel nog over de kleur van het interieur.......wit of crème, of toch maar gewoon veilig zwart.

Ik heb ook getwijfeld, vind het witte interieur ook het mooiste. Nadeel van wit vind ik wel dat als het niet meer echt spierwit is dat het er dan al snel een beetje smoezelig uit ziet. Daarom heb ik maar black on black genomen.
 
Mijn vorige S had creme, nu wit genomen, super blij mee , echt een wow effect, sportief, modern en chique. Nadeel als je nu creme neemt inderdaad dat de vloerbekleding ook creme is. Wellicht helpen de onderstaande fotos bij je keuze. Succes met de keuze het is het wachten waard :) View attachment 311587
View attachment 311589

Bedankt voor de foto's! Ik neig heel erg naar wit. Het is wel echt wit, maar dan heb je alleen de stoelen om je zorgen over te maken. Bij crème worden wel heel veel onderdelen licht, waaronder ook de hemelbekleding.
Scheelt dat ik vaak alleen in de auto zit. Heel af en toe te maken met lease kinderen. Anyway straks even zelf bekijken.
 
Bedankt voor de foto's! Ik neig heel erg naar wit. Het is wel echt wit, maar dan heb je alleen de stoelen om je zorgen over te maken. Bij crème worden wel heel veel onderdelen licht, waaronder ook de hemelbekleding.
Scheelt dat ik vaak alleen in de auto zit. Heel af en toe te maken met lease kinderen. Anyway straks even zelf bekijken.
Ik heb 2 kinderen 12 en 7 jaar, de witte bekleding is erg makkelijk met doekje schoon te maken en ze weten gelukkig hoe het heurt om netjes met je spullen om te gaan :) Maak me er dan ook niet te druk over de creme bekleding in mijn vorige S zag er ook na 125.000 km nog als nieuw uit.
 
Ik heb 2 kinderen 12 en 7 jaar, de witte bekleding is erg makkelijk met doekje schoon te maken en ze weten gelukkig hoe het heurt om netjes met je spullen om te gaan :) Maak me er dan ook niet te druk over de creme bekleding in mijn vorige S zag er ook na 125.000 km nog als nieuw uit.
Bij die leeftijd zou ik het ook doen, alleen die van mij zijn 5 en de andere 10 maanden, die kleinste luistert nog niet zo heel goed naar bevelen :D;)
 
  • Like
Reactions: whitepearl