Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Welke firma heeft de paal geïnstalleerd als ik mag vragen?
Tevreden?

TheNewMotion heeft het geinstalleerd. Ze huren een onderaannemer in om het uiteindelijk uit te voeren. Ik was wel blij dat ik goed had uitgezocht wat ik wilde. Ik heb een upgrade naar 3x35A gedaan en wilde de grote stroomverbruikers over de 3 fasen verdeeld hebben. Dat verdelen was dus niet gebeurd als ik niet goed opgelet had. Maar verder hebben ze het wel netjes gedaan.
de hele meterkast is verbouwd. Koop je een auto, krijg je een nieuwe meterkast...:)
 
P85D besteld vorige week, levering eind maart

Staat er bij jou "Eind maart, 2015" in My Tesla? Bij mij gewoon "Maart, 2015".

Om eerlijk te zijn ben ik blij dat onze wagens niet in november / december zullen gebouwd worden. Er staat een gigantische druk op de organisatie om in Q4 13.000 wagens uit te leveren. Dat zijn er vele duizenden meer dan het vorige kwartaal. Als dat maar goed afloopt op het vlak van de kwaliteit...
 
Staat er bij jou "Eind maart, 2015" in My Tesla? Bij mij gewoon "Maart, 2015".

Om eerlijk te zijn ben ik blij dat onze wagens niet in november / december zullen gebouwd worden. Er staat een gigantische druk op de organisatie om in Q4 13.000 wagens uit te leveren. Dat zijn er vele duizenden meer dan het vorige kwartaal. Als dat maar goed afloopt op het vlak van de kwaliteit...

"Late March, 2015"

Ik ben niet gehaast, mag zelfs iets later komen, direct op zomerbanden bv.
 
Gelukzak! Die van mij staat nu al 25 dagen in productie.... Begin me echt zorgen te maken voor nog levering in 2014. Was anders beloofd tijdens gesprek waar geconfirmeerd werd (11 aug 2014). Heb toen speciaal gekozen voor P versie aangezien beloofde levertermijn max 4 maanden zou zijn. Als hij dit jaar toch niet meer geleverd kan worden, en ik een groot fiscaal voordeel verlies, kunnen ze mss beter vervangen door een S85D. Zolang in productie kan immers ook wijzen op kwaliteitissues. De DS en ook sales houd de lippen stijf op elkaar... Iemand van jullie ook ervaring met dergelijke case....
 
Gelukzak! Die van mij staat nu al 25 dagen in productie.... Begin me echt zorgen te maken voor nog levering in 2014. Was anders beloofd tijdens gesprek waar geconfirmeerd werd (11 aug 2014). Heb toen speciaal gekozen voor P versie aangezien beloofde levertermijn max 4 maanden zou zijn. Als hij dit jaar toch niet meer geleverd kan worden, en ik een groot fiscaal voordeel verlies, kunnen ze mss beter vervangen door een S85D. Zolang in productie kan immers ook wijzen op kwaliteitissues. De DS en ook sales houd de lippen stijf op elkaar... Iemand van jullie ook ervaring met dergelijke case....

Eddy, heb je van de DS en sales effectief bevestiging dat hij nog in de productielijn zit? Lijkt me heel eigenaardig dat ze een auto beginnen bouwen indien ze weten dat bepaalde onderdelen niet beschikbaar zijn. Normaal duurt de productie maar een 5-tal dagen.
 
Amai, een wachttijd van minder dan 3 maanden, je mag je bij de gelukkigen heten want dat lijkt me een van de kortste wachttijden die ik tot nu heb gehoord.

Bij mij staat er nu "Uw Model S is onderweg vanuit de fabriek". 7 oktober besteld, verwachte levering 2e helft december. Volgens mij prima op schema :)

- - - Updated - - -

En de prijsverhoging omwille van de sterke dollar is intussen doorgevoerd. Alle onderdelen ongeveer 50 tot 100 euro duurder en de basisprijzen daar is ongeveer 3K euro bijgekomen.
 
Amai, een wachttijd van minder dan 3 maanden, je mag je bij de gelukkigen heten want dat lijkt me een van de kortste wachttijden die ik tot nu heb gehoord.

Ja dat idee had ik ook al. Bij het definitief maken van de order heb ik wel aangedrongen op een levering in december. Desalniettemin weet ik niet of dit überhaupt van invloed is geweest. 2e helft december is me wel altijd toegezegd.