Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
By the way, onze Noorse vrienden ontvangen hun P85D deze week en nu blijkt dat de zelfsluitende laadpoort (nog) niet beschikbaar is voor Europese wagens. Wij hebben een ander socket dan de Amerikanen dus waarschijnlijk moet hierdoor het mechanisme voor het klepje anders gedesigned worden. Jammer maar niet het einde van de wereld. Bij mijn weten werd dit echter niet gecommuniceerd.
 
By the way, onze Noorse vrienden ontvangen hun P85D deze week en nu blijkt dat de zelfsluitende laadpoort (nog) niet beschikbaar is voor Europese wagens. Wij hebben een ander socket dan de Amerikanen dus waarschijnlijk moet hierdoor het mechanisme voor het klepje anders gedesigned worden. Jammer maar niet het einde van de wereld. Bij mijn weten werd dit echter niet gecommuniceerd.
Tsja, is toch wel jammer natuurlijk dat als je Tesla automatisch uit je garage voor komt rijden, nadat de robot-arm automatisch ontkoppeld is van de laadpoort, je nog zelf het klepje dicht moet drukken... :)

Waarschijnlijk zullen ze de laadpoort wel retrofitten zodra de onderdelen er zijn.
 
By the way, onze Noorse vrienden ontvangen hun P85D deze week en nu blijkt dat de zelfsluitende laadpoort (nog) niet beschikbaar is voor Europese wagens. Wij hebben een ander socket dan de Amerikanen dus waarschijnlijk moet hierdoor het mechanisme voor het klepje anders gedesigned worden. Jammer maar niet het einde van de wereld. Bij mijn weten werd dit echter niet gecommuniceerd.

Een gaatje boren in het klepje en eentje aan de buitenkant van de spiegel, en deze verbinden met een koordje.
Als de spiegels dan automatisch open klappen, gaat het klepje dicht.
Instappen kan gerust via de passagierskant.
Hopelijk is dit een passende oplossing voor u.:smile:
 
By the way, onze Noorse vrienden ontvangen hun P85D deze week en nu blijkt dat de zelfsluitende laadpoort (nog) niet beschikbaar is voor Europese wagens. Wij hebben een ander socket dan de Amerikanen dus waarschijnlijk moet hierdoor het mechanisme voor het klepje anders gedesigned worden. Jammer maar niet het einde van de wereld. Bij mijn weten werd dit echter niet gecommuniceerd.

Nu is het niet een hele grote ramp aangezien je met tanken ook je deksel dicht moet doen. Maar het is wel jammer dat zoiets simpels niet geleverd kan worden.
 
Ik vraag mij hoef hoe lang ik "verstandig" kan blijven. Een proefrit moet ik echt niet gaan maken. Ben bang dat ik direct blind teken:smile:. Vind dat de Tesla veel meer vermogen aankan, begin t bijna saai te vinden. Het gaat allemaal zo beheerst een zonder spektakel. Iedere ....... kan hier een ander zoek mee rijden. Zou er ooit nog een model S komen waarbij ze voor dezelfde motor als achter plaatsen?
 
Ik vraag mij hoef hoe lang ik "verstandig" kan blijven. Een proefrit moet ik echt niet gaan maken. Ben bang dat ik direct blind teken:smile:. Vind dat de Tesla veel meer vermogen aankan, begin t bijna saai te vinden. Het gaat allemaal zo beheerst een zonder spektakel. Iedere ....... kan hier een ander zoek mee rijden. Zou er ooit nog een model S komen waarbij ze voor dezelfde motor als achter plaatsen?

Elon om een "Track" mode vragen waar random torque vectoring in zit. 't zal snel spanned worden ;-) Je kan in de bochten anders een proberen de handrem op te trekken?
 
Hebben ze dit in My Tesla ook aangepast naar verwachte levering Eind Maart? Bij mij staat nog steeds Maart en vooralsnog geen afspraak.

Hebben blijkbaat toch een probleem met de boten. Voor mij was die voorzien 2 de helft Februari en ik heb nu afspraak voor afhaling op 11 maart. Reden : de boot gemist.
Ofwel is dit een goedkope smoes, of ze hebben een ernstig probleem met hun planning om de wagens op de boot te krijgen. Ik denk dat ze dit ook eens ernstig moeten bekijken.
 
Hebben blijkbaat toch een probleem met de boten. Voor mij was die voorzien 2 de helft Februari en ik heb nu afspraak voor afhaling op 11 maart. Reden : de boot gemist.
Ofwel is dit een goedkope smoes, of ze hebben een ernstig probleem met hun planning om de wagens op de boot te krijgen. Ik denk dat ze dit ook eens ernstig moeten bekijken.

Gezien de wagen in 3 verschillende containers wordt vervoerd is er misschien een mixup gebeurd en staan niet alle containers op dezelfde boot? Wel een logistieke nachtmerrie als dat het geval zou zijn...
 
Hebben blijkbaat toch een probleem met de boten. Voor mij was die voorzien 2 de helft Februari en ik heb nu afspraak voor afhaling op 11 maart. Reden : de boot gemist.
Ofwel is dit een goedkope smoes, of ze hebben een ernstig probleem met hun planning om de wagens op de boot te krijgen. Ik denk dat ze dit ook eens ernstig moeten bekijken.
Hey seyco, bij mij precies hetzelfde, levering van mijn S85 oorspronkelijk gepland mid februari, nu 11 maart, 12uur in Tilburg!
Zal blij zijn mijn huidige lease een Mitsubishi LelijkLander PHEV daar achter te laten
 
Last edited: