Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Je koopt een auto van meer dan een ton zonder korting etc. Dan verwacht je toch ook wel gepaaid te worden of niet? Wat je zeg, geef een Tshirt, Pet, Mok etc doe iets.

Ik heb bij de aflevering van mijn wagen 2 lederen hoesjes gekregen voor de keyfobs. Het hangt er waarschijnlijk van af of ze iets beschikbaar hebben. Wanneer je in België merchandising wil aankopen kan je best naar het sales kantoor in het centrum van Brussel gaan. Heb daar de corporate jacket en een T-shirt vandaan.

Maar je hebt gelijk. Ze zouden beter elke klant wat merchandising spullen als geschenk geven omdat die dan voor gratis reclame zorgen.
 
Potverdrie. die heb ik niet gekregen in de LV store in the middle of nowhere! Wel een rondje D gereden (de P85D was helaas even weg) en de midden achterconsole maar die had ik besteld :)

Ik in december daar een uur met de P85D gereden :). Die store is inderdaad in the middle of nowhere hahahaha ik dacht echt waar kom ik nu weer terecht.

- - - Updated - - -

Dan heb je meer gekregen dan ik. Niets gekregen bij aflevering. En me geen moment over verbaasd of druk gemaakt.

Het is niet zozeer druk maken het is vergelijken met de andere merken en dat is toch helaas beter.
 
Serieus, een plant vind je beter dan een stel lederen keyfob hoezen?

bij vw kreeg ik ook sleutel hoezen. Ik neem dat niet als give away het hoort bij de auto.

polo vrouw lief 21k
tesla 107k

bij polo, korting , orchidee met glazen vaas, jaar abo op magazine naar keuze (ook auto bladen), sleutelhoesjes.
tesla, sleutelhoesjes

tja werkelijk verschil en daar mag tesla best aan werken. Het gaat niet om de plant maar om de incentive het feliciteren met een cadeautje van de aankoop.
 
Verbeterpuntje voor Tesla's online autoshop: voeg een vinkje toe waarmee je kunt aangeven of je graag goodies bij je auto ontvangt, bijv.:

* bos bloemen
* pet
* ballonnen voor de kleintjes
* sleutelhouders
* abonnement op tijdschriften (met uitzondering van tijdschriften over auto's die op fossiele brandstof rijden)
* sjaal
* slippers voor in de auto (wat? doe je je schoenen niet uit voor je instapt?)
* zonnekleppen
* poetsset
* bumper sticker 'my other car is a Tesla'

etc.

Afhankelijk van de stand van het vinkje wordt voor de 'kosten rijklaar maken' post een ander bedrag gerekend.

Ow en geef deze optie een mooie naam zoals 'Premium VIP delivery' of iets, zodat de juiste personen zich er door aangetrokken voelen :-D
 
Verbeterpuntje voor Tesla's online autoshop: voeg een vinkje toe waarmee je kunt aangeven of je graag goodies bij je auto ontvangt, bijv.:

* bos bloemen
* pet
* ballonnen voor de kleintjes
* sleutelhouders
* abonnement op tijdschriften (met uitzondering van tijdschriften over auto's die op fossiele brandstof rijden)
* sjaal
* slippers voor in de auto (wat? doe je je schoenen niet uit voor je instapt?)
* zonnekleppen
* poetsset
* bumper sticker 'my other car is a Tesla'

etc.

Afhankelijk van de stand van het vinkje wordt voor de 'kosten rijklaar maken' post een ander bedrag gerekend.

Ow en geef deze optie een mooie naam zoals 'Premium VIP delivery' of iets, zodat de juiste personen zich er door aangetrokken voelen :-D

Het zal er dan bij de prijs wel inzitten maar je vergelijkt nu eenmaal met het bekende en ik weet in de VS is dit dus wel geregeld. Anyway bij de detailer een lakfout gevonden er zit iets in de lak op de motorkap.