Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Daar gaat ze.jpg
 
Ik moest bijna een traantje wegpinken, F.

Mooi plaatje en zoveel emotie en passie opgesloten in de wonderlijk toepasselijke tekst van Clouseau, ook.

Maar toen realiseerde ik mij dat JIJ de schuinsmarcheerder en verbrekende partij bent.

Foei, toch!

Kan iemand deze man eens op zijn nummer zetten? Bijvoorbeeld door wat rep punten af te pakken.
 
Watjes.

- - - Updated - - -

Was het eerste wat in me op kwam. Sorry. :biggrin:

Wacht maar....

- - - Updated - - -

Frank, je bent een kunstenaar. Met een groot hart op de goede plaats en oog voor schoonheid!

Ook ik heb afscheid genomen van onze eerste, die ons 83.000 mooie en probleemloze km's heeft gegeven. In anderhalf jaar zes keer naar Opa en Oma, voorheen 1 of 2 keer per jaar. En weer: "Gewoon omdat het kan." Elke kans om te gaan rijden heb ik aangegrepen.

Gelukkig lijkt de nieuwe uiterlijk als twee druppels water, wat de pijn verzacht. Maar heeft gelijk weer zoveel nieuws dat het toch een andere auto is, al was het maar vanwege de stilte tijdens het rijden en natuurlijk de AP functies en de vele grote en kleine verbeteringen.

En de oude? Die gaat weer iemand anders heel erg blij maken!
 
Ik moest bijna een traantje wegpinken, F.

Mooi plaatje en zoveel emotie en passie opgesloten in de wonderlijk toepasselijke tekst van Clouseau, ook.

Maar toen realiseerde ik mij dat JIJ de schuinsmarcheerder en verbrekende partij bent.

Foei, toch!

Kan iemand deze man eens op zijn nummer zetten? Bijvoorbeeld door wat rep punten af te pakken.

Als ik kon, dan gaf ik je punten PaulusdB. Dubbele zelfs, met de joker. :wink:

Maar ze zijn op én ik moet er nog wat rondstrooien.