Carl Leermakers
Member
Zou ik niet raar van staan te kijken. Het is gebleken dat meer Tesla medewerkers (Hallo allemaal! :tongue meelezen, wat ik een uitermate goede actie vind.
Behalve dat ze allemaal (nu al jaren) overwerken en beter hun kostbare tijd zouden besteden aan e-mails checken
En ja, bij (of net voor) de bestelling is hun reactiesnelheid verbazend hoger (da's menselijk natuurlijk).
Tijdens het lange, lange wachten op de MS tussen 2011 en 2013 werden ook de allerlaatste Roadsters (Mk1) gemaakt ("only 25 left", "only 20 left", etc.); ik had toen eens (ingelogd op mytesla) op het Roadster-deel van de site geklikt om er de mooiste uit te zoeken en werd, terwijl ik bezig was, plots op mijn GSM opgebeld door 'mijn' Tesla-verkoper. hij had me niets nieuws te melden over de levering van mijn MS, maar vroeg zich gewoon af of ie nog "iets voor me kon doen" .
Last edited: