Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Zou ik niet raar van staan te kijken. Het is gebleken dat meer Tesla medewerkers (Hallo allemaal! :tongue:) meelezen, wat ik een uitermate goede actie vind.

Behalve dat ze allemaal (nu al jaren) overwerken en beter hun kostbare tijd zouden besteden aan e-mails checken :)

En ja, bij (of net voor) de bestelling is hun reactiesnelheid verbazend hoger (da's menselijk natuurlijk).

Tijdens het lange, lange wachten op de MS tussen 2011 en 2013 werden ook de allerlaatste Roadsters (Mk1) gemaakt ("only 25 left", "only 20 left", etc.); ik had toen eens (ingelogd op mytesla) op het Roadster-deel van de site geklikt om er de mooiste uit te zoeken en werd, terwijl ik bezig was, plots op mijn GSM opgebeld door 'mijn' Tesla-verkoper. hij had me niets nieuws te melden over de levering van mijn MS, maar vroeg zich gewoon af of ie nog "iets voor me kon doen" :).
 
Last edited:
Schermafbeelding 2016-02-04 om 22.13.08.png

zou het dan toch goed komen benieuwd hoeveel MS er mee gaan
 
Dan ga jij maart denk ik niet halen? 3 weken trein + 3 weken boot als je 'lucky' bent?
Ik bedoelde "niet verscheept" iets letterlijker, als in "niet op een schip geladen". De fabriek had ie al lang verlaten.

Mocht ie ondertussen op de Missouri staan dan is ie op 15 feb. in Rotterdam, begin maart zou dan nog haalbaar moeten zijn.
Port Name
Terminal Name
Arrival Date
Departure Date
Voyage Number
Norfolk
NORFOLK VIRGINIA INTL GATEWAY N195
04 Feb 2016 07:43
05 Feb 2016 01:00
604E
Antwerp
Hesse Noordnatie Quay 702-730
14 Feb 2016 06:00
15 Feb 2016 02:00
604E
Rotterdam
APM 2 Terminal Maasvlakte II
15 Feb 2016 15:00
16 Feb 2016 11:00
607W
Bremerhaven
NTB North Sea Terminal Bremerhaven
17 Feb 2016 06:00
17 Feb 2016 22:00
607W
 
Vandaag doorgekregen dat voor beide wagens een bootnaam gekend is.
Zat 1 week productie tussen en zitten beiden op andere boot.


Deze die eerst klaar was: CMA CGM Jamaica, vermoed dat deze op 15/02 de boot op gaat in Houston, ETA Rotterdam 09/03
Deze die een week later klaar was: Maersk Montana, vermoed dat deze dan op 20/02 de boot op gaat in Houston, ETA Rotterdam 07/03


Montana heeft andere route en komt zelfs eerder aan (dat is waar mijn MSje op zit :) )
 
12 januari, en ik ben vrijdag gebeld door mijn DS dat ie over ong. 4 weken opgehaald kon worden. Even doorgevraagd en vernomen dat ie op de Maersk Missouri staat.

Op AIS Vessel Tracking - AIS Positions Maps | AIS Marine Traffic kun je je bootje, geplande route, ETA, en (als in AIS bereik is) zijn precieze locatie allemaal volgen. Handigst om te zoeken in vessels en van daaruit verder te gaan. Dit Maersk schip gaat trouwens naar Antwerpen.
 
Op AIS Vessel Tracking - AIS Positions Maps | AIS Marine Traffic kun je je bootje, geplande route, ETA, en (als in AIS bereik is) zijn precieze locatie allemaal volgen. Handigst om te zoeken in vessels en van daaruit verder te gaan. Dit Maersk schip gaat trouwens naar Antwerpen.

Klopt, maar zoals ik een paar posts terug al in een tabel liet zien, doet ie na Antwerpen Rotterdam aan.
En geloof mij, dat bootje is onder constante monitoring hier!
 
Klopt, maar zoals ik een paar posts terug al in een tabel liet zien, doet ie na Antwerpen Rotterdam aan.
En geloof mij, dat bootje is onder constante monitoring hier!

Als je de kraandrijver van Hesse Noordnatie een strippenkaart voor de club, de truck driver een kratje en de man aan de gate van Hesse natie een EasyJet retourtje Ibiza geeft heb je hem een dag eerder.