Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Model S 123094
Your estimated delivery date is 12 maart 2016 - 19 maart 2016


Dit staat er ineens in MyTesla sinds ik zie dat die container is gelost...zou het dan toch echt...half maart gaan worden?

En bij mij nog steeds: maart - early april; terwijl we samen in dezelfde mama/container zitten.
Goed, bij elke vierling komt er 1 als eerste en 1 als laatste naar buiten.
Maar mijn DS verloskundige (NvK) heeft kennelijk geen idee van de werkelijkheid.
Welke heb jij?
En ik wil eigenlijk niet morgen meteen weer bellen, maar wel die auto volgende week al hebben, als zou dat echt zou kunnen :smile:

--- edit ---
maar Top voor jou iig, lijkt dat je morgen een leuk telefoontje mag verwachten!
 
Last edited:
En bij mij nog steeds: maart - early april; terwijl we samen in dezelfde mama/container zitten.
Goed, bij elke vierling komt er 1 als eerste en 1 als laatste naar buiten.
Maar mijn DS verloskundige (NvK) heeft kennelijk geen idee van de werkelijkheid.
Welke heb jij?
En ik wil eigenlijk niet morgen meteen weer bellen, maar wel die auto volgende week al hebben, als zou dat echt zou kunnen :smile:

--- edit ---
maar Top voor jou iig, lijkt dat je morgen een leuk telefoontje mag verwachten!
DS is NK. Als ik vandaag geen belletje krijg ga ik gewoon zelf in de telefoon klimmen. "Zo ik zie dat ik hem morgen kan komen halen" :biggrin:

Het zal ergens eind volgende week worden denk ik zo en dan ben ik ook blij ;)
 
Last edited:
Fabriek stil lag ?
Iets met een vrije dag of zo, normaal werken ze ook in het weekend, en dit was hun vrije dag.


En Ivo-G had al 'spots' in zijn lak die ze ook niet hadden gezien. Men werkt overduidelijk onder grote druk de laatste periodes..Heb je iets afgesproken over het herstel?


Mooi om te horen dat het bevalt!



Ze waren met iedereen een Touchscreen aan het analyseren/troubleshooten
We werden onderweg al gebeld om een afspraak voor herstel te maken, maar dat gebeurt na het weekend. Dit weekend komt de coating op de lak, als ze dan nog wat zien, kan dat meteen gemeld worden.


De levering had een week vertraging door, juiste, een stekker van het touchscreen welke vervangen moest worden (ik zie het als een recall...)


Proficiat !
Hoe gaan ze de deukjes verhelpen?
Nog tips?
Morgen om 12:00 mag ik hem in ontvangst nemen. Als de DS vandaag niet belt dat er iets met het scherm is....


Tips? Gewoon een file in rijden en genieten van de autopiloot :)


Toen ik mijn DS via mail over de gevonden defecten informeerde, raadde hij me aan een afspraak te maken bij een servicecenter om ernaar te laten kijken. Aangezien de wrapper reeds met mijn auto bezig is, is wegpoetsen / overspuiten nu geen optie, maar ik zal het wel laten zien voor de records zeg maar.


Het lijkt er bijna op dat ze door de drukte de gok erop wagen dat het SeC de problemen op mag lossen NA aflevering. Eenmaal dat je getekend hebt is de auto in jouw bezit / verantwoordelijkheid, en strikt genomen niet meer hun probleem.
Onzin, de eerste 6 maanden moet de verkoper bewijzen dat het probleem / deukje / etc. er al niet bij levering in zat.


En het is gewoon goed opgepakt, fouten gebeuren, hoe je het oplost bepaalt de service...
 
WAUW........ dit is echt met niets te vergelijken wat een genot en wat een geweldige wagen. Leuke delivery even vlot alles doorgenomen om maar zo snel mogelijk te genieten.

Ik zeg stekker eruit en gaan Hihaaa.

Nog wel even een dingetje bij thuiskomst wil ik de 5 polige stekker in mijn 5 polige stopcontact steken maar daar zijn dus kennelijk ook verschillende maten in want het past niet ?????

Morgen maar eens kijken als het licht is komt vast goed. Nu laden met 12 KM per uur ScU Zwolle hier niet al te ver vandaan (20 min).

Super blij mee

FullSizeRender.jpg


O en wees gerust er staan er nog een heleboel klaar om afgeleverd te worden de komende dagen. Alleen vandaag al zo'n 30 leveringen ;-))
 
Nog wel even een dingetje bij thuiskomst wil ik de 5 polige stekker in mijn 5 polige stopcontact steken maar daar zijn dus kennelijk ook verschillende maten in want het past niet ?????
Als je het over een rode CEE stekker hebt: je hebt verschillende maten voor de verschillende maximale stroomsterkten: de 16A (van de Tesla UMC lader) is kleiner dan een 32A of 63A aansluiting. Maar je kan veilig een 32A naar 16A verloopje kopen.
 
Last edited:
Als je het over een rode CEE stekker hebt: je hebt verschillende maten voor de verschillende maximale stroomsterken: de 16A (van de Tesla UMC lader) is kleiner dan een 32A of 63A aansluiting. Maar je kan veilig een 32A naar 16A verloopje kopen.

hah THXS Tim dus een verloop van 32 naar 16A zal mijn probleem oplossen thxs dat moet morgen vast wel ergens te regelen zijn lijkt me. Ik begrijp hieruit dat ik dus niet zomaar een ander stopcontact er op kan schroeven
 
WAUW........ dit is echt met niets te vergelijken wat een genot en wat een geweldige wagen. Leuke Delivery ..

Ik sluit mij helemaal aan bij Sander! Leuk je in levende lijve te ontmoeten trouwens.

Wat een fenomenale auto. Auto pilot is gewoon niet van deze wereld ! Subliem.
En een vermogen, en rust en ruimte. Rijden, optrekken, cruisen; alles gaat soepel. Al die andere auto merken liggen echt jaren achter.

Een voorrecht om hier in te mogen rijden.
4e051eed24cd1e0c0432cd37820d72ec.jpg
.

Klein puntje : 2 jongens stilhouden is geen aanrader [emoji4]
 
hah THXS Tim dus een verloop van 32 naar 16A zal mijn probleem oplossen thxs dat moet morgen vast wel ergens te regelen zijn lijkt me. Ik begrijp hieruit dat ik dus niet zomaar een ander stopcontact er op kan schroeven

Volgens mij van een forum-lid: Adapter CEE 32A Male naar CEE 16A Female
Maar het ligt er aan hoe je aansluiting is afgezekerd. Het is onveilig om een 16A stopcontact met 32A af te zekeren. Voor hetzelfde geld sluit iemand iets er op aan dat 30A verbruikt en veroorzaakt je 16A stopcontact brand.
Officieel is zo'n 32A naar 16A verloop ook al discutabel. Alleen omdat we zeker weten dat de Tesla UMC 16A maximaal verbruikt is dit verantwoord.
Dat had ik eigenlijk bij m'n vorige bericht al moeten vermelden.