Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
We got him !!!
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1.3 MB · Views: 82
Ik zal na het weekend wel even een mooie post bouwen over de auto en de delivery.

Nu moeten jullie het doen met WOW.

Na morgen 19:00 hoeft dat voor mij niet meer; heb ik het zelf al weer meegemaakt ;);)
Met wellicht dus een Xtraatje :cool:

Zaterdag is d-day! Eindelijk na 107 dagen wachten :)

Azian, ik slecht 64 dagen
Uberhaupt iemand dat hier al overtroffen; of ben ik nu echt de snelste (so far)?
(ach, de eerste keer was ook best snel; slechts 385 dagen wachten; sommigen gingen toen zwaar over de 1.000)

Morgen kan ik 'm om 18.00 ophalen. Eind december de knoop doorgehakt, 85D geworden. Erg veel zin in en ook veel over gelezen inmiddels. Ik lees ook dat de X er is, mooie bonus idd.
Daan, leuk; zijn we er tegelijk gelijk………. al verwacht ik niet dat ik je herken..
 
Na morgen 19:00 hoeft dat voor mij niet meer; heb ik het zelf al weer meegemaakt ;);)
Met wellicht dus een Xtraatje :cool:



Azian, ik slecht 64 dagen
Uberhaupt iemand dat hier al overtroffen; of ben ik nu echt de snelste (so far)?
(ach, de eerste keer was ook best snel; slechts 385 dagen wachten; sommigen gingen toen zwaar over de 1.000)


Daan, leuk; zijn we er tegelijk gelijk………. al verwacht ik niet dat ik je herken..

Misschien wel snel maar niet goedkoop... Besteld op 27/11 nog net voor de prijsstijging. Wellicht heeft Azlan ook nog aan de oude besteld prijs besteld. Voor een paar 1000 euro wacht ik wel een maandje extra ;)

Trouwens "zelfde" config vandaag is al 5000 euro duurder... Wachters krijgers ongelijk!
 
Toch ook voor de "oude" prijs.
Namelijk 22/11 gereserveerd (zag ook de prijs verhoging aankomen)
maar pas op 31/12 aanbetaling gedaan (kleurtjes ed. kiezen duurde wat lang)
vervolgens pas op 13/1 definitief bevestigd/besteld (duurde even voordat Tesla de prijs bij reservering gestand deed)
nadat ik toen definitief over de brug kwam, zijn ze bij Tesla dus heel hard voor me gaan rennen :)
(26/1 productie gereed)
 
Plezier met je Familie. Ik mag om 18.00 uur.

Inmiddels opgehaald en al ruim 500 kilometer op de teller. Wat een fijne auto! Nu 1 keer snellader (Fastned) gebruikt en 1 keer openbare laadpaal in de wijk. Range valt me niet tegen! Ik had een plugin hybride en daar blijf je steeds op zoek naar laadpalen, nu veel relaxter!

Als het goed is heb ik die van jou dan zien staan tussen de vele opgestelde auto's :).
 

Attachments

  • IMG_8368.jpg
    IMG_8368.jpg
    2 MB · Views: 58