Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet niet of de andere eigenaars ook dat probleem hebben, maar met mijn vroemtuig reed ik vroeger maximaal 750 km per week. Nu heb ik Tessie 1 week en ik zit al boven de 1250 km (Tessie is vorige vrijdag om 12 uur met mij naar huis gekomen, en daarnet heb ik even gekeken en zat al een 1270 km). Gelukkig heb ik maar voor zo'n €50 aan totaal verbruik, gerekend aan 25 €c/kWh.
 
Ik weet niet of de andere eigenaars ook dat probleem hebben, maar met mijn vroemtuig reed ik vroeger maximaal 750 km per week. Nu heb ik Tessie 1 week en ik zit al boven de 1250 km (Tessie is vorige vrijdag om 12 uur met mij naar huis gekomen, en daarnet heb ik even gekeken en zat al een 1270 km). Gelukkig heb ik maar voor zo'n €50 aan totaal verbruik, gerekend aan 25 €c/kWh.

Dat is de Tesla-vloek.
Voor de mobiliteit zijn al die Teslas inderdaad nefast.
Het rijden ermee is zo leuk dat we met z'n allen veel meer kilometers rijden.
 
  • Like
Reactions: NicoV
Dat is de Tesla-vloek.
Voor de mobiliteit zijn al die Teslas inderdaad nefast.
Het rijden ermee is zo leuk dat we met z'n allen veel meer kilometers rijden.

mijn vrouw noemt het een 'Tesla-Orgasme'. Ik had dat vroeger ook met mijn zonnepanelen, elk uur kijken hoever de teller stond. Nu is dat geminderd, maar ik kijk toch nog bijna dagelijks (met een glimlach van oor tot oor als zuster zon haar werk gedaan heeft).
 
  • Like
Reactions: HWS and DriesM
Vandaag Blueberry opgehaald in Tilburg. Voldoet helemaal aan de verwachtingen :cool:
Ik ga jullie niet vermoeien met foto's, er zijn al genoeg blauwe essen hier op 't forum ...

Heb nog een fotootje gevonden van mijn vroegere liefjes ;)
 

Attachments

  • 20160825_093754_1.jpg
    20160825_093754_1.jpg
    482.2 KB · Views: 65
  • Like
Reactions: ebullio
Ik weet niet of de andere eigenaars ook dat probleem hebben, maar met mijn vroemtuig reed ik vroeger maximaal 750 km per week. Nu heb ik Tessie 1 week en ik zit al boven de 1250 km (Tessie is vorige vrijdag om 12 uur met mij naar huis gekomen, en daarnet heb ik even gekeken en zat al een 1270 km). Gelukkig heb ik maar voor zo'n €50 aan totaal verbruik, gerekend aan 25 €c/kWh.
Heel herkenbaar.
Wij houden kantoor 4km vanaf ons huis. Met die oude dieselstoker kwam ik menig dag niet boven de 8km/dag. Met de Tesla ga ik na het werk geregeld via een "omweg" richting huis. Gewoon omdat het kan, zeg maar. Na de eerste maand met de Tesla kwam ik tot de conclusie dat ik gemiddeld 134km/dag had afgelegd...
 
Heel herkenbaar.
Wij houden kantoor 4km vanaf ons huis. Met die oude dieselstoker kwam ik menig dag niet boven de 8km/dag. Met de Tesla ga ik na het werk geregeld via een "omweg" richting huis. Gewoon omdat het kan, zeg maar. Na de eerste maand met de Tesla kwam ik tot de conclusie dat ik gemiddeld 134km/dag had afgelegd...
Ik denk dat je moet verhuizen...
 
  • Funny
Reactions: Rick A.
tip ( van een notoir forumlid geleend:p)

naar de winkel gaan voor boodschappen en 'toevallig' iets vergeten helpt ook om toch maar van de auto te kunnen genieten.
Doet me denken aan wat mijn vrouw steeds flikt. Negen van de tien keer staat de Tesla achter de Passat (haar auto). Als ze boodschappen gaat doen, roept ze vanuit de gang "Je blokkeert mijn auto, ik neem de jouwe wel ff mee voor boodschappen...." en voordat ik kan reageren: Bam! Voordeur dicht. Ze is dan nog niet eens van de oprit of ik krijg al een appje: "...maar ik ga eerst ff een stukje rijden ;)".