Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Fijn te horen, F. Maar is het dan niet verstandiger om dan toch maar zelf te rijden met je vrouw op de bijrijderszetel? :D

Inderdaad, Ik heb haar dan maar naast mij gezet op de passagierszetel :)

Wat ik daarnet had vond ik niet terug in de manual. Ik was een poging aan het ondernemen om de home link te installeren, maar dat lukt me niet (Hörmann poort met Bisecur afstandsbediening). Maar toen ik het proces afbrak, begon Tessie telkens 2x te biepen. Zelfs tijdens het rijden bleef ze biepen. Ik heb dat nu weggekregen dank zij mijn zoon die de filmpjes op het forum heeft bekeken en een reboot heeft aangeraden (beide draaiknoppen op het stuur tegelijk indrukken). Nu is het gebiep weg, maar ik vraag me af wat er aan de hand was. Ik hoop dat het morgen niet opnieuw optreedt.
 
View attachment 191801

Ja, de verslaving is er al, na nauwelijks 250 km. Wat me wel opvalt is dat de AP op de autosnelweg wel erg snel reageert. Maar tijdens de terugrit van Baal (Werchter) naar huis (Aalter) is vrouwlief in slaap gevallen (voor we op de ring van Brussel waren), en dat betekent dat zij de auto ook 100% vertrouwd.

Tessie is nu aan het opladen. Maar is het normaal dat de 3 groene oplaadlichtjes uitgaan als de wagen sluit?


Mooi plaatje Frank !! Succes met je nieuwe liefde… . Je wil geen andere meer… .:)

Ik gebruik de Homelink niet, moet nog ouderwets zelf de poort opendoen. :D
Maar het komt wel vaker voor - zie hier op het forum - dat het configureren soms niet zo vlot gaat, of in combinatie met sommige remco's van automatische poorten helemaal niet werkt.
Config nog eens hernemen, en eventueel met twee personen uitvoeren, waarbij je je poort remco voor de neus ( nose cone die jij niet hebt ) houdt.

Edit: sorry, ga weer op in mijn vaktaal, remco is dus REMote COntrol.
 
Last edited:
Mooi plaatje Frank !! Succes met je nieuwe liefde… . Je wil geen andere meer… .:)

Ik gebruik de Homelink niet, moet nog ouderwets zelf de poort opendoen. :D
Maar het komt wel vaker voor - zie hier op het forum - dat het configureren soms niet zo vlot gaat, of in combinatie met sommige remco's van automatische poorten helemaal niet werkt.
Config nog eens hernemen, en eventueel met twee personen uitvoeren, waarbij je je poort remco voor de neus ( nose cone die jij niet hebt ) houdt.

Edit: sorry, ga weer op in mijn vaktaal, remco is dus REMote COntrol.

In sommige ontvangers moet ook de nieuwe zender toegevoegd worden.
Dan staat er ergens een learn knopje.
 
Net bericht gehad van de DS dat de wagen in Tilburg is toegekomen. Het heeft een tijdje geduurd aangezien de boot reeds 14/8 in Rotterdam was, maar we zijn nu toch weer een stap dichter. Wat was die uitdrukking nu ook weer met de laatste loodjes? ;-)
 
View attachment 191801

Ja, de verslaving is er al, na nauwelijks 250 km. Wat me wel opvalt is dat de AP op de autosnelweg wel erg snel reageert. Maar tijdens de terugrit van Baal (Werchter) naar huis (Aalter) is vrouwlief in slaap gevallen (voor we op de ring van Brussel waren), en dat betekent dat zij de auto ook 100% vertrouwd.

Tessie is nu aan het opladen. Maar is het normaal dat de 3 groene oplaadlichtjes uitgaan als de wagen sluit?

Mooi huisje ook :rolleyes:
 
Ik zie wel een dinosap slurpend fossiel in de garage.
Maar ik hoop, neen : weet wel zeker dat deze weldra (Elon-time) door een model 3 wordt vervangen.

Tjah, Rome en Parijs zijn ook niet in één dag gebouwd.
Heb hier naast de Tes ook nog 4 ICEn op het erf staan. Maar met tijd… . ;)

Oei! 4 ICEn vermelden op een Tesla forum… van wie krijg ik nu weer een Dislike??? :mad::mad::mad:
 
Wat zijn ze bij tesla toch snel! Productie omhoog gegooid!
Ik moet er wel bij bekennen dat mijn levering eigenlijk de 12de gepland was. Mijn top-DS heeft echter één en ander kunnen regelen zodat dit een week vroeger werd omdat we op roadtrip gaan doorheen Europa. De eerste kilometers in de S zullen dus richting Kroatië zijn ipv de Seat Ibiza van vrouwlief. Lekker spannend :cool:
 
  • Like
Reactions: HWS
Ik moet er wel bij bekennen dat mijn levering eigenlijk de 12de gepland was. Mijn top-DS heeft echter één en ander kunnen regelen zodat dit een week vroeger werd omdat we op roadtrip gaan doorheen Europa. De eerste kilometers in de S zullen dus richting Kroatië zijn ipv de Seat Ibiza van vrouwlief. Lekker spannend :cool:
En wie heb je als DS?
Wel ontzettend relaxed dat hij dat heeft kunnen regelen!
 
Ik vermeld niet graag andermans naam op publieke fora, ook al gaat het over iets positief. Ik stuur het je even in een PM ;-)
Maar inderdaad, pretty sweet wat hij heeft weten realiseren! Alleen jammer dat we nu een dag later vertrekken omdat dinsdag opleveren onmogelijk was. In ruil voor een Tesla voor mij geen probleem, maar Charlotte denkt daar anders over :confused: Nog 7 keer slapen en het is zo ver :D