Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
RobIII wellicht is jouw auto ook aan boord en wordt morgenavond onze status omgezet.
Ik hoop 't zó :) Ondanks dat ik mezelf heb voorgehouden en er niet op tel dat 'ie er voor begin juni is... vallen de laatste paar dagen me toch steeds zwaarder en zwaarder :oops: Ik heb het eerder gezegd maar 't voelt echt alsof 't bijna sinterklaas is als je 4 bent ofzo :D

Ik duim voor iedereen die met smart zit te wachten, ook voor jou PaulV1977!


...overigens kan ik op het moment de MyTesla pagina niet bereiken (maar ook de rest van tesla.com niet...).

Edit 1: tesla.com laadt nu wel, MyTesla (nog) niet. Vast iets te maken met het nieuws van vandaag over de zonnepanelendakpannendingessen?

Edit 2: Oh yeah!

F95af1j.png

Dat is vrij recent veranderd want vanmiddag was 'ie nog onderweg met de trein van Fremont naar de haven :D
 
Last edited:
Ik hoop 't zó :) Ondanks dat ik mezelf heb voorgehouden en er niet op tel dat 'ie er voor begin juni is... vallen de laatste paar dagen me toch steeds zwaarder en zwaarder :oops: Ik heb het eerder gezegd maar 't voelt echt alsof 't bijna sinterklaas is als je 4 bent ofzo :D

Ik duim voor iedereen die met smart zit te wachten, ook voor jou PaulV1977!


...overigens kan ik op het moment de MyTesla pagina niet bereiken (maar ook de rest van tesla.com niet...).

Edit 1: tesla.com laadt nu wel, MyTesla (nog) niet. Vast iets te maken met het nieuws van vandaag over de zonnepanelendakpannendingessen?

Edit 2: Oh yeah!

F95af1j.png

Dat is vrij recent veranderd want vanmiddag was 'ie nog onderweg met de trein van Fremont naar de haven :D

Nog even de spanning er in houden. Komt goed :)
 
Edit 2: Oh yeah!

F95af1j.png
Puur ter documentatie / referentie: er is nog een status:
XHLVUGO.png
Dus ik ben voorlopig in de buurt van mijn telefoon voor als mijn DS belt om een afspraak te maken :D

*popelt*

In ander nieuws: vandaag m'n Tesla Wall Connector opgehangen en zo ver als mogelijk klaargemaakt / aangesloten. Helaas komt Enexis pas 22mei de meterkast omzetten van 1x35A naar 3x25A... Mocht mijn schatje voor die tijd geleverd worden zal ik 't nog even met de UMC op 230V of publieke laadplekken moeten doen. Ach....

kySchGT.jpg


Ja, hij hangt wat dicht op de regenpijp (op de foto lijkt 't véél erger dan 't is), maar komt goed ;)
 
Last edited: