Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn geschatte levertijd is ondertussen opgelopen van november early december naar december early januari.

Ik begrijp dat zichzelf weer zal corrigeren, of toch maar een mailtje sturen ?

Vandaag toch maar even een mail verzonden, blijkbaar gaat de leverdatum toch eind december worden, maar even aangegeven dat we 10 december op vakantie gaan, en pas 1-1 terug zijn, dan wacht ik nog wel 2 weken extra dan het kenteken op 2018 ( elk nadeel heb zijn voordeel )
 
Vandaag toch maar even een mail verzonden, blijkbaar gaat de leverdatum toch eind december worden, maar even aangegeven dat we 10 december op vakantie gaan, en pas 1-1 terug zijn, dan wacht ik nog wel 2 weken extra dan het kenteken op 2018 ( elk nadeel heb zijn voordeel )

Ik begreep bij het plaatsen van mijn bestelling dat je de wagen moest ophalen op de afleverdatum, omdat anders de 0,4% van DLL niet meer zou gelden. Is hier nog over gerept? Ik zit in een soortgelijke situatie.
 
Model S 75D

besteld: 31/07/2017
bevestigd: 31/07/2017
productie: 22/08/2017
uit productie en op transport: 05/09/2017
aangekomen in de haven in Nederland: 28/09/2017
komt aan in servicecenter België: 12/10/2017

Net gebeld dat ik hem de dag erna mag gaan afhalen!
 
  • Like
Reactions: S-19910
Vandaag toch maar even een mail verzonden, blijkbaar gaat de leverdatum toch eind december worden, maar even aangegeven dat we 10 december op vakantie gaan, en pas 1-1 terug zijn, dan wacht ik nog wel 2 weken extra dan het kenteken op 2018 ( elk nadeel heb zijn voordeel )
Ik begreep bij het plaatsen van mijn bestelling dat je de wagen moest ophalen op de afleverdatum, omdat anders de 0,4% van DLL niet meer zou gelden. Is hier nog over gerept? Ik zit in een soortgelijke situatie.

Ik verwacht dat (wanneer de auto betaald is, en dat zal via lease als de contracten getekend zijn tussen DLL en Tesla geregeld worden) hij gewoon op kenteken gezet wordt zodra de auto klaar is. Dat je 'm niet op die datum komt afhalen zorgt er dan hooguit voor dat hij een paar weken op kenteken geparkeerd staat bij het SeC tot je 'm wel komt ophalen. Waar DLL nog wel over kan zeuren is dat ze het acceptatieformulier op tijd willen hebben...
 
Zo, mijn tweede post op dit forum. Na vrijwel alle onderwerpen op het forum te hebben gelezen en tussentijds op refresh blijven klikken op de mytesla pagina, sprong vandaag de levering van december early january naar eind november-december. :)

Is dat realistisch? Ik lees veel over het verspringen van de leverdatum. Fingers crossed!
 
Zo, mijn tweede post op dit forum. Na vrijwel alle onderwerpen op het forum te hebben gelezen en tussentijds op refresh blijven klikken op de mytesla pagina, sprong vandaag de levering van december early january naar eind november-december. :)

Is dat realistisch? Ik lees veel over het verspringen van de leverdatum. Fingers crossed!
Wannneer heb je de bestelling geplaatst ?
 
Ik geloof dat er momenteel 2 of 3 zijn in Roeselare?

Tesla mailde me overigens dat mijn auto 'zeer binnenkort' in productie gaat. Maar bij hen is 3 weken misschien ook zeer binnenkort, haha.

Hou bij Tesla altijd dit in je achterhoofd:

quote-i-ve-actually-not-read-any-books-on-time-management-elon-musk-133324.jpg
 
  • Funny
Reactions: HWS
Ik geloof dat er momenteel 2 of 3 zijn in Roeselare?

Tesla mailde me overigens dat mijn auto 'zeer binnenkort' in productie gaat. Maar bij hen is 3 weken misschien ook zeer binnenkort, haha.

Denk al een stuk of 6 in Roeselare stad: St-Amandsstraat, Hoogleedsesteenweg, Zuidstraat, Stationsdreef, Filip 'Cambrever' ( weet zijn adres niet ) en nog eentje in Beveren ( Renaat ) en net 'over de grens' ondergetekende... . ;)
 
... maar de manier van communiceren en het toontje van medewerkers in Tilburg in van een beschamend niveau... Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan....
Mijn ervaring(en) zijn anders. Na de definitieve bestelling (via A'dam ZO) en in de aanloop naar de aflevering (in Tilburg) was de communicatie en de toon uitstekend. Na lange ervaring met dat merk wat al 101 auto's bouwt, was dit een enorme verademing. Daar was 100K uitgeven 'vanzelfsprekend'. Na de aflevering nog een paar keer contact met Tilburg gehad en op onregelmatige basis met A'dam ZO (sales en SeC) en altijd uit het boekje.
 
  • Like
Reactions: GIO1974 and S-19910