Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Goedemiddag Heren,
Ik heb de afgelopen maand al anonymous meegelezen hier op het gehele forum en 1 van mijn goede voornemens was om niet alleen te halen maar wellicht ook in de toekomst van waarde te kunnen zijn hier.

Mijn MS besteld op 6 december en automatisch laten confirmen een week later. Sinds de bestelling is mijn status niet meer veranderd want een VIN nummer was direct op 6 december toegekend. Mocht er iets veranderen zal ik t hier posten omdat ik lees dat sommige hier ook rond dezelfde datum een bestelling geplaatst hebben.

Fijne nieuwjaarsdag allen!
 
Besteld 11-nov bevestigd 18-nov, terugkoppeling DeliveryNL per mail vandaag:
De productie van uw S kan ieder moment starten en verwachten we afgerond in de eerste helft van Januari.

Als de auto op transport naar Europa gaat, kunnen ze een betere forecast van levering doen. Ziet er naar uit dat ik nog met mijn oude ICE bak op wintersport ga, misschien ook maar goed dat de eerste kilometers niet in sneeuw en gladheid zijn :)
 
Had mailtje naar delivery gestuurd maar vandaag, kreeg antwoord....

Hartelijk dank voor uw bericht. In uw account zien we dat uw S nu ‘pre-production’ staat en dat deze volgende week de fabriek zal verlaten en aan zijn transportreis zal beginnen. Het transport zal ongeveer 6/7 weken in beslag nemen wat betekend dat de levering voor nu wordt verwacht in de eerste helft van Maart. Dus denk dat we best even geduld mogen hebben..



Harry
 
Had mailtje naar delivery gestuurd maar vandaag, kreeg antwoord....

Hartelijk dank voor uw bericht. In uw account zien we dat uw S nu ‘pre-production’ staat en dat deze volgende week de fabriek zal verlaten en aan zijn transportreis zal beginnen. Het transport zal ongeveer 6/7 weken in beslag nemen wat betekend dat de levering voor nu wordt verwacht in de eerste helft van Maart. Dus denk dat we best even geduld mogen hebben..



Harry
Wel bijzonder dat wij op dezelfde dag bevestigd zijn (21-11) en dat die van mij toch in een eerdere badge (lijkt te) zit(ten)...
 
Wel bijzonder dat wij op dezelfde dag bevestigd zijn (21-11) en dat die van mij toch in een eerdere badge (lijkt te) zit(ten)...

Zou het batch noemen. Of jij verwacht nu een 130D ipv een eerdere 100D, waarna het wel een badge is ;)

Wat ik begrepen heb is dat men bijvoorbeeld een hele rits blauwen door de spuitstraat haalt en daarna weer een rits zwart, etc etc. Dus kan een latere auto, toch eerder geproduceerd worden als die kleur net aan de beurt was.