Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Welke coating en waar laat je dat doen?
Kan ik het eens nalezen, iemand op het forum ervaring mee?
Sorry, ik zie nu pas deze vraag.

Ik heb dit bij lscarcleaning laten doen in Montenaken. Dubbele glascoating, Modesta BC-05 en daarna BC-04.
Dit is gedaan om de lak te beschermen (BC-05) en iets harder te laten blinken (BC-04).
De eigenaar is zeer behulpzaam en heeft al verschillende Tesla wagens van een coating voorzien.
 
Zaterdag mijn auto kunnen ophalen, wat een beest. Qua problemen: het stuur staat niet helemaal recht en degene die hem voor levering "gedetaild" heeft verdient slaag want hij staat vol microkrasjes (waarschijnlijk met 1 microvezeldoekje heel de auto opgeblonken met Quick detailer). Dat laatste fix ik zelf wel, want ik ben bang dat hun "detailer" er anders gaat tegenaan gaan met een rotary en te grove compound en de lak helemaal gaat verpesten.
Zelfde hier, zaten ook een deel microkrasjes in, zelfs op mijn achterlichten. Zijn er nu gelukkig allemaal uit.

En in het begin had ik dat de voorste parkeersensoren niet meer werkten nadat ik er enkele minuten mee had gereden. Na te stoppen en terug te starten, deden deze het weer voor enkele minuten. Contact opgenomen met het service center en ik vermoed dat ze een reboot vanop afstand hebben gedaan, want nu blijven ze werken. Maar voor alle zekerheid gaan ze ze wel vervangen.
 
Bij Delivery gaven ze mij ook aan dat mid januari hij richting boot zou gaan en 1e helft maart de levering zou plaatsvinden. Dus met die 6-8 weken zit je wel prima. Al heeft mijn collega maar 3 weken hoeven wachten vanaf he moment dat ie op de boot stond... Maargoed beter uitgaan van 6-8 weken en verrast worden in plaats van andersom!
 
Sorry, ik zie nu pas deze vraag.

Ik heb dit bij lscarcleaning laten doen in Montenaken. Dubbele glascoating, Modesta BC-05 en daarna BC-04.
Dit is gedaan om de lak te beschermen (BC-05) en iets harder te laten blinken (BC-04).
De eigenaar is zeer behulpzaam en heeft al verschillende Tesla wagens van een coating voorzien.


Bedankt voor de info, laat op dit moment een ceramische coating (Flon 4000) erop zetten bij autototaalreiniging (Ronald ten Kleij) in Didam.
Er komt een harde laag op de auto welke het toelaat om door de wasstraat (goedkoopste programma)te rijden zonder dat de lak beschadigd.
Website: www.autototaalreiniging.nl
 
Bedankt voor de info, laat op dit moment een ceramische coating (Flon 4000) erop zetten bij autototaalreiniging (Ronald ten Kleij) in Didam.
Er komt een harde laag op de auto welke het toelaat om door de wasstraat (goedkoopste programma)te rijden zonder dat de lak beschadigd.
Website: www.autototaalreiniging.nl

Meld je ervaringen na enige tijd svp op dit draadje.
De detailer Ride and Shine die mijn Tesla van Modesta heeft voorzien en die ik erg hoog schat, gruwt van de gedachte dat hij door de wasstraat gaat.
Volgens hem krijg je dan wel degelijk krassen op je auto.
Ik ben dus bijzonder benieuwd wat je ervaringen zijn als je de lak in de toekomst in detail gaat bekijken!