Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Kort vraagje. Heeft er iemand toevallig de android/iPhone dock standaard in laten installeren ? Gaat nu mss heel belachelijk klinken, maar is dit enkel voor op laden ? Want verbinding is toch via de blauwe tand. Trouwens welke is de standaard aansluitingen voor een android dock (micro USB , USB c, ...)
 
Kort vraagje. Heeft er iemand toevallig de android/iPhone dock standaard in laten installeren ? Gaat nu mss heel belachelijk klinken, maar is dit enkel voor op laden ? Want verbinding is toch via de blauwe tand. Trouwens welke is de standaard aansluitingen voor een android dock (micro USB , USB c, ...)

Wel net besteld, waren een tijdje niet op voorraad. Sinds vandaag weer wel. Als ik het goed begrepen heb is het idd enkel laden
 
Ik las iemand anders hier die kreeg 'm overigens wel gratis toen hij voor wat anders naar een SeC moest
.
Maar die docks schijnen niet te werken als je een hoesje gebruikt (connector zit dan niet meer op de goeie plek).

Ik wil eigenljk eens kijken of ik iets van wireless charging kan fixen. Moet te doen zijn, gewoon zo'n chargepad op een stuk plastic lijmen oid.
 
Ik las iemand anders hier die kreeg 'm overigens wel gratis toen hij voor wat anders naar een SeC moest
.
Maar die docks schijnen niet te werken als je een hoesje gebruikt (connector zit dan niet meer op de goeie plek).

Ik wil eigenljk eens kijken of ik iets van wireless charging kan fixen. Moet te doen zijn, gewoon zo'n chargepad op een stuk plastic lijmen oid.
Ligt er aan hoe dik het hoesje is. Met mijn hoesje lukt het wel. Voor een paar euro heb je zo een chargepad. Maar ben er nog niet achter hoe ik deze bevestigd zodat de telefoon ook erop blijft liggen.
 
Heeft iemand een idee wat dit betekend? Ik kan geen afhaallocatie kiezen.
 

Attachments

  • FBAB67D5-5B29-49B4-831B-58F7A4822052.jpeg
    FBAB67D5-5B29-49B4-831B-58F7A4822052.jpeg
    75.1 KB · Views: 46
Op de US-afdeling staat een filmpje van iemand die de charger achter het kunststof, waar je je iPhone dus tegenaan zet, heeft geplaatst. Zo te zien wel veel ge-iemel om dat kunststof deel uit elkaar te frotten, rubber weg te snijden, te ontdekken dat een krachtiger lader nodig is, maar toch, dan heb je de lader wel onzichtbaar weggewerkt.