Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Dan zouden ze een onregelmatige productie hebben. Met de M3 okay maar met de MS? Of, wat ook kan, de gegevens zijn niet bijgewerkt.

meest waarschijnlijke is het laatste : de gegevens zijn niet bijgewerkt.
Er zijn al ettelijke voorbeelden waaruit blijkt dat de statusupdates niet synchroon lopen met het productieproces.


overigens .... (algemeen gesproken) : what took you so long ?;);)
het is duidelijk dat er -meestal- meer tijd nodig was voor de beslissing tot bestellen, dan voor het leveren van de bestelling :p
maw, voor diegene die eraan denken om een Tesla te bestellen : hoe sneller je bestelt, hoe sneller je hem hebt.;)
 
  • Like
Reactions: Chris R and Exiteer
meest waarschijnlijke is het laatste : de gegevens zijn niet bijgewerkt.
Er zijn al ettelijke voorbeelden waaruit blijkt dat de statusupdates niet synchroon lopen met het productieproces.


overigens .... (algemeen gesproken) : what took you so long ?;);)
het is duidelijk dat er -meestal- meer tijd nodig was voor de beslissing tot bestellen, dan voor het leveren van de bestelling :p
maw, voor diegene die eraan denken om een Tesla te bestellen : hoe sneller je bestelt, hoe sneller je hem hebt.;)
‘What took you so long......’, precies wat ik dacht tijdens mijn eerste proefrit!o_O ‘t is waar, wordt mijn eerste EV na járen dieselen. En dat terwijl de MS in de BV nauwelijks duurder is dan de V70 die ik momenteel privé rijd, na hem uit de zaak te hebben overgenomen. What took you so long denk ik inmiddels dagelijks....
 
  • Like
Reactions: S-19910
‘What took you so long......’, precies wat ik dacht tijdens mijn eerste proefrit!o_O ‘t is waar, wordt mijn eerste EV na járen dieselen. En dat terwijl de MS in de BV nauwelijks duurder is dan de V70 die ik momenteel privé rijd, na hem uit de zaak te hebben overgenomen. What took you so long denk ik inmiddels dagelijks....

En als je hem hebt, denk je dageljks: waarom heb ik dit in vredesnaam niet veel eerder gedaan?
 
Lief dagboek,

Vandaag is de dag:
"Uw Tesla is in productie genomen."

"De auto van uw eerste referral is afgeleverd. Wij willen u graag een Founders Series Model S voor kinderen of een Signature zwarte Tesla-Wall Connector sturen."

Hemel op aard, god zij gezegend, amen! (of stoot ik nu tegen heilige huisjes?)
 
  • Funny
Reactions: Exiteer
Melding Tesla.jpg


Krijg zo ongeveer wekelijks deze melding op mijn bestelling. Zou beter zijn dat te doen als er daadwerkelijk een wijziging in de status van de bestelling te melden is.