Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Sorry. Was grappig bedoeld. Zie ander draadje over doodgevallen Tesla. Voorts hoorde ik gisteren van een collega dat hij onderweg een paar gestrande Tesla's had gespot. Stemt me niet vrolijk.

Dat is gewoon jaloezie. Je hoort niemand roeptoeteren als er een keer een Audi of BMW op de vluchtstrook staat, maar als er ergens een Tesla stil staat dan is het meteen lachen gieren brullen.

Je wil niet weten hoeveel mensen mij dat linkje hebben doorgestuurd van die Tesla die zogenaamd op hol geslagen zou zijn.

Tesla slaat op hol door bedieningsfout bestuurster

(Het artikel is qua kop aangepast zo te zien)
 
Dat is gewoon jaloezie. Je hoort niemand roeptoeteren als er een keer een Audi of BMW op de vluchtstrook staat, maar als er ergens een Tesla stil staat dan is het meteen lachen gieren brullen.

Je wil niet weten hoeveel mensen mij dat linkje hebben doorgestuurd van die Tesla die zogenaamd op hol geslagen zou zijn.

Tesla slaat op hol door bedieningsfout bestuurster

(Het artikel is qua kop aangepast zo te zien)
Haha zou zomaar kunnen. Hij rijdt een Leaf!!:p
 
De Ohio zou gisteravond aankomen in Antwerpen maar zag net dat hij nog het kanaal in aan het varen is en pas vanmiddag aankomt in Antwerpen. Hopelijk dat hij snel door kan naar Rotterdam en dan de douane geen problemen geeft. Anders gaat het wel heel krap worden allemaal.

Net Tesla aan de lijn gehad. Levering is opgeschoven naar half april.
Hoop dat het voor de andere Ohio autos nog wel gaat lukken maar het was idd erg krap.
Voordeel is dat men nu niet hoeft te haasten om de auto voor het einde van het kwartaal af te leveren maar de tijd kan nemen om hem helemaal perfect af te leveren.
 
Net Tesla aan de lijn gehad. Levering is opgeschoven naar half april.
Hoop dat het voor de andere Ohio autos nog wel gaat lukken maar het was idd erg krap.
Voordeel is dat men nu niet hoeft te haasten om de auto voor het einde van het kwartaal af te leveren maar de tijd kan nemen om hem helemaal perfect af te leveren.

Als je omdenkt dan is het positieve dat je gewoon een extra maand gebruik maakt van de 4% regeling :)
 
Net Tesla aan de lijn gehad. Levering is opgeschoven naar half april.
Hoop dat het voor de andere Ohio autos nog wel gaat lukken maar het was idd erg krap.
Voordeel is dat men nu niet hoeft te haasten om de auto voor het einde van het kwartaal af te leveren maar de tijd kan nemen om hem helemaal perfect af te leveren.

Zo, net mijn telefoon uitgezet. Als ze me niet te pakken krijgen dan gaat de levering gewoon door volgende week... toch :rolleyes:
 
Whoohoo, duidelijkheid!

"Goed nieuws! Uw auto is voorzien van de nieuwe CPU. We hebben het na moeten vragen in Amerika aangezien wij dit ook niet kunnen zien. De auto is dus gewoon met de update :) !"

Hij bedoelt hier natuurlijk "zal worden voorzien", want hij is nog steeds "scheduled for production".
 
  • Like
Reactions: Legionary