Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben vanmiddag gebeld door Delivery! Opzich niets nieuws, dat de auto in productie is en dat ze 'm medio mei verwachten te kunnen leveren. Korte uitleg gehad dat na productie de auto met de vrachtauto of trein naar de oostkust gaat om daar de plas over te gaan. Zodra de boot is vertrokken kunnen ze een week noemen voor levering (zij het onder voorbehoud) en dan bellen ze mij weer op.

Wel fijn dat ze zo proactief even bellen. Hij was ook erg vrolijk :)
 
  • Like
Reactions: MarcelS
Ik ben vanmiddag gebeld door Delivery! Opzich niets nieuws, dat de auto in productie is en dat ze 'm medio mei verwachten te kunnen leveren. Korte uitleg gehad dat na productie de auto met de vrachtauto of trein naar de oostkust gaat om daar de plas over te gaan. Zodra de boot is vertrokken kunnen ze een week noemen voor levering (zij het onder voorbehoud) en dan bellen ze mij weer op.

Wel fijn dat ze zo proactief even bellen. Hij was ook erg vrolijk :)
Hij zal wel bijna weekend hebben.
 
  • Funny
Reactions: MarcelS
Ik ben vanmiddag gebeld door Delivery! Opzich niets nieuws, dat de auto in productie is en dat ze 'm medio mei verwachten te kunnen leveren. Korte uitleg gehad dat na productie de auto met de vrachtauto of trein naar de oostkust gaat om daar de plas over te gaan. Zodra de boot is vertrokken kunnen ze een week noemen voor levering (zij het onder voorbehoud) en dan bellen ze mij weer op.

Wel fijn dat ze zo proactief even bellen. Hij was ook erg vrolijk :)
En jij natuurlijk nog vrolijker!;)