You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik mag mijn MS vandaag om 11 uur ophalen. Gisteren de bevestiging ontvangen en eergisteren het kenteken.
En nog in productie?En ja hoor die van mij is nu ook doorgeschoven naar eind mei begin juni
De auto bevalt prima! De eerst 650 km staat er al op.
SPOILER ALERT
Bij Tesla vond ik het eerlijk gezegd tegen vallen. De "speciale" levering heeft een hoog gehalte lopende band werk. Je krijgt een verhaal hoe druk ze het hebben, je rijdt een rondje in de fabriek en gaat vervolgens naar je auto toe. Dan verwacht je het moment dat je het doek er af kan trekken maar niets is minder waar. Ze staan met zijn 10e op een rij, je krijgt een lach van een leuke dame en of je even de papieren wil tekenen. Vervolgens mag je z.s.m. doorschuiven want de volgende groep komt er aan. De afnameruimte is slecht verlicht. Tevens lag er stof en dergelijke op het dashboard waarbij ik dacht: kon dat niet even schoongemaakt worden. Toen ik vroeg werkt de app was het antwoord je kan thuis inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Oftewel opschieten. Ik hoop niet dat ik hiermee iemand zijn ervaring beïnvloed! De auto is overigens super en heb voor de fabriek rustig alle opties doorgenomen voordat ik richting huis reed.
Klinkt duidelijk als einde kwartaal drukte.De "speciale" levering heeft een hoog gehalte lopende band werk
Toch is dit niet altijd zo. Ik heb mijn auto 2 weken gelden gehaald en er werd echt alle tijd genomen om alles uit te leggen en om voorkeuren qua radio, stoelen, beveiliging en koppeling telefoon in te stellen. Ik heb geen moment het idee gehad dat ik geacht werd te vertrekken. Je opmerking qua verlichting van de ruimte en dat de auto's niet gestoft waren kan ik beamen. Ik vond afgelopen week onder de voorstoelen nog 2 van die "silica gel" zakjes en ik vond ook dat er best even een extra doekje over de binnenzijde van de voorruit had gemogen.
Verder heb ik er van genoten... en doe dat iedere dag weer!
Ja, begrijp me niet verkeerd ik ben tevreden met de auto en geniet er van!
Echter had dit ophaal/aflever moment een 9+ moeten zijn. Gezien de 130k die ik betaal verwacht ik op zijn minst een schone auto en persoonlijke aandacht. In mijn situatie geef ik moment een magere 6. Dit was simpel te voorkomen door 30 minuten aandacht en met een doekje+stofzuiger door de auto te gaan. Ik stond 3 uur geleden nog stukken zwart beschermplastic van me spiegels af te pulken en de binnenkant van de deuren schoon te maken omdat hier (schoen) vegen van een monteur op zaten.
Ik heb occasions gekocht die één tiende koste in vergelijk met een Tesla waarbij er meer aandacht was voor de eigenaar en dat de auto er zowel aan de binnen als buitenzijde spic en span uitzag.
De exclusieve customer experiance die je krijgt in de showroom was in 1 klap weg door dit vakundige stukje rauw dauw gevoel.
Voor mij en voor vele andere is dit een (behoorlijk) Premium bedrag voor een Premium auto. Dan verwacht ik ook een Premium service en aflevering.
Ik hoop van harte dat ze dit verbeteren en dat de toekomstige Tesla owners een betere ervaring krijgen!
Komt dus bij ons op de boot. Welkom.!Er zit beweging in
Uw voertuig
Wat gebeurt er nu?
- Model S 100D
- Geschatte levertijd: Mei - Begin juni
Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten
Komt dus bij ons op de boot. Welkom.!