Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Komt echt goed :)

sws, jij hebt best wel mazzel. Jij hebt je VIN een week na bestelling. Ik mocht daar meer dan een maand op wachten, en daarna ook nog meer dan een maand tot productie.Besteld op 16-1, productie pas 27-3.

Jij bent sws bijna 2 maanden sneller af dan ik.

En ach, mijn auto was een paar dagen later in productie dan die van Limbo en Marcel, maar ik heb uiteindelijk 4 dagen eerder levering.
 
  • Like
Reactions: Advh
Klopt en je hebt ook helemaal gelijk maar als je iets besteld heb kan het bij mij nooit snel genoeg zover zijn.

En als de productie maar is gestart vind ik het wel goed, dan heb je namelijk iets meer een datum om naartoe te gaan, nu kan de productie vandaag starten maar kan ook zonder problemen nog een maand duren voor deze start.
 
Er zit wel degelijk een "structuur" in qua productie. Ze groeperen auto's zo veel mogelijk op identieke configuratie. En zwart begint eerst. Limbo en MarcelS hebben beide zwart, die waren tegelijkertijd in productie. Mijn blauwe kwam 2 dagen later.

Auto's op kleur sorteren is ook handig omdat je dan niet bij elke auto je spuitcabine hoeft te reinigen omdat je van kleur wisselt.
Als je foto’s van de tesla productie in Fremont bekijkt staan wel alle kleuren door elkaar
 
Nou dan heb ik zeker pech, vandaag zelf maar even gebeld konden geen levertijd aangeven en verwachten dat het nog wel twee weken gaat duren leek wel of de beste man er nog vanuit ging dat hij nog op een boot staat terwijl de status gelijk aan die van jullie is dus in Tilburg. Vreemd.. Had hem ook graag vrijdag willen ontvangen. Dus ik baal nog even verder.
 
Nou dan heb ik zeker pech, vandaag zelf maar even gebeld konden geen levertijd aangeven en verwachten dat het nog wel twee weken gaat duren leek wel of de beste man er nog vanuit ging dat hij nog op een boot staat terwijl de status gelijk aan die van jullie is dus in Tilburg. Vreemd.. Had hem ook graag vrijdag willen ontvangen. Dus ik baal nog even verder.
He. Wat vervelend. Marijn gesproken??