Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Tozz
Whooptiedoo!

Uw Tesla is in Nederland bij de fabriek in Tilburg aangekomen voor de eindmontage. Uw Tesla wordt binnenkort naar uw leveringslocatie getransporteerd. Lees meer over uw Tesla. Bekijk demonstratievideo's.

@Limbo2121 en @MarcelS: Wat moeten we nu doen? F5'en hoeft niet meer. Ik heb ineens zee-en tijd
Geduld is een schone zaak ;)Zelfde gevoel hier Tozz, vanmorgen de IOWA uit Houston vertrokken, zonder melding, dacht bootje gemist:( zojuist Whooptiedoo!

Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa.
 
  • Like
Reactions: Tozz
Wat @Advh zegt: Het is een site waar je de boten van de Maersk TA1 route kan volgen. Delivery kan je vertellen op welke boot je auto staat, maar je kunt het ook redelijk volgen door te accountstatus in te gaten tehouden en dan kijken welke boot in Houston ligt.

Edit: Iowa zit in S-AIS updates, en site toont nu eerst Iowa ipv Ohio

Zit er nog iemand op de Montana eigenlijk?
 
Last edited:
Wat @Advh zegt: Het is een site waar je de boten van de Maersk TA1 route kan volgen. Delivery kan je vertellen op welke boot je auto staat, maar je kunt het ook redelijk volgen door te accountstatus in te gaten tehouden en dan kijken welke boot in Houston ligt.

Edit: Iowa zit in S-AIS updates, en site toont nu eerst Iowa ipv Ohio

Zit er nog iemand op de Montana eigenlijk?
Jij Tozz?:p
 
  • Funny
Reactions: MarcelS
Ha, ha, ha, heerlijk toch om dit draadje te volgen! Ik kreeg gisteren de eerste update: auto is in pre-productie. Nou kunnen ze je natuurlijk van alles wijs maken, want volgens mij zegt pre-productie nog niks. Wel een paar leuke uitleg filmpjes ontvangen. Ze beginnen nu al met pappen en nathouden, denk ik dan :)
 
Ha, ha, ha, heerlijk toch om dit draadje te volgen! Ik kreeg gisteren de eerste update: auto is in pre-productie. Nou kunnen ze je natuurlijk van alles wijs maken, want volgens mij zegt pre-productie nog niks. Wel een paar leuke uitleg filmpjes ontvangen. Ze beginnen nu al met pappen en nathouden, denk ik dan :)
Dat staat die van mij sinds 21-04 geen idee wat het inhoudt maar het zal vast veel werk zijn
 
Dat staat die van mij sinds 21-04 geen idee wat het inhoudt maar het zal vast veel werk zijn
Volgens mij staat ‘ie dan in de productieplanning, onderdelen/opties worden dan besteld en in het logistieke proces opgenomen. Volgende status ‘in productie’ wordt ‘ie in elkaar gesleuteld, dan pas statuswijziging wanneer hij de boot op gaat (duurt paar weken, eerst met treintje naar de boot).
 
Bij mij al sinds 30-3..

Dat is niet hoopgevend, tenzij de tijd tussen de eerstvolgende update en feitelijke aflevering kort is. Je geduld wordt aardig op de proef gesteld ......

Het leasecontract van mijn huidige auto loopt 17 juli af en ik wil best een tijdje in een tijdelijke auto rijden, maar ik wil toch echt, echt, echt met de Tesla op vakantie (begin augustus 2018). Ben nu mijn vakantieadressen en route al aan het selecteren op basis van het gegeven dat ik met de S op vakantie ga.....
 
Dat is niet hoopgevend, tenzij de tijd tussen de eerstvolgende update en feitelijke aflevering kort is. Je geduld wordt aardig op de proef gesteld ......

Het leasecontract van mijn huidige auto loopt 17 juli af en ik wil best een tijdje in een tijdelijke auto rijden, maar ik wil toch echt, echt, echt met de Tesla op vakantie (begin augustus 2018). Ben nu mijn vakantieadressen en route al aan het selecteren op basis van het gegeven dat ik met de S op vakantie ga.....
Neem contact op met Delivery. Aan het einde, aankomst fabriek, kunnen ze je MS naar voren plannen.