Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Het is zover het moment is aangekomen om over een vervangende Tesla na te denken. Zaterdag langs geweest in Amsterdam. Goed en correct geïnformeerd. Waar ik verbaasd over was dat bestellingen ontvangen voor half juli 2018 een gegarandeerde levering hebben in 2018. Ja belangrijk ivm de 4% bijtelling over de hele catalogusprijs. Dit omdat naast Nederland ook de VS de bezem haalt door fiscale voordelen. Fair enough, maar bij bestelling in juli zou de Model S zomaar in september geleverd kunnen worden. Dat is kostbaar als de huidige lease pas 5 januari 2019 afloopt. Iemand hier ook over aan het nadenken? Verkoopverhaal? Maar met risico als Tesla niet iets slims bedenk (niet zijnde de Model 3) met 20 kW model, na levering voor het verschil softwarematig upgraden naar bv 75kW?
 
Hehe, eindelijk confirmation-mail voor dit account ontvangen. Ik kijk al een tijdje mee hier. In 2013 ook al, toen ben ik om financiële redenen toch voor een Metsubsidie gegaan. Prima auto, maar geen vergelijk natuurlijk. Nu heb ik op 15 april mijn S besteld, en die ga ik a.s. woensdag ophalen. Er bleek een voorraad-auto te zijn met dezelfde configuratie, die heb ik genomen. Alleen die nieuwe MCU zag ik niet aankomen; mijn VIN is hoog in de 245xx dus dat zal er om spannen.
 
  • Like
Reactions: robertvg
Hehe, eindelijk confirmation-mail voor dit account ontvangen. Ik kijk al een tijdje mee hier. In 2013 ook al, toen ben ik om financiële redenen toch voor een Metsubsidie gegaan. Prima auto, maar geen vergelijk natuurlijk. Nu heb ik op 15 april mijn S besteld, en die ga ik a.s. woensdag ophalen. Er bleek een voorraad-auto te zijn met dezelfde configuratie, die heb ik genomen. Alleen die nieuwe MCU zag ik niet aankomen; mijn VIN is hoog in de 245xx dus dat zal er om spannen.
Gefeliciteerd alvast! Inderdaad benieuwd naar MCU