Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn eerste post hier, na enkele weken hier op het forum veel ingelezen te hebben. Mijn MS75D wordt geleverd in de laatste twee weken van juni. Ik had er al veel zin in, maar door de vele enthousiaste reacties hier op het forum is mijn enthousiasme alleen maar gegroeid. A.s. donderdag avond heb ik mijn orientatie avond bij SeC Groningen. Zin in!

Welkom! Helaas geen invite gehad. Maar ik heb ondertussen zoveel YouTube video’s gekeken dat ik denk dat ik aardig op de hoogte ben... :)

Voor de rest die wel gaan, have fun!
 
No invite. Laat weten hoe het was?

Ik vond het erg leuk, de presentatie was voor mij eigenlijk wel bekend omdat ik me overal al in verdiept heb (via o.a. dit forum) maar het was erg leuk om in de fabriek te zijn en omdat ze tijd hadden gelijk een factorytour gedaan omdat ze bang zijn dat die wegens de einde kwartaal drukte niet gegeven gaat worden bij levering
 
  • Like
Reactions: MarcelS
Ik vond het erg leuk, de presentatie was voor mij eigenlijk wel bekend omdat ik me overal al in verdiept heb (via o.a. dit forum) maar het was erg leuk om in de fabriek te zijn en omdat ze tijd hadden gelijk een factorytour gedaan omdat ze bang zijn dat die wegens de einde kwartaal drukte niet gegeven gaat worden bij levering

Wij waren er ook een paar maanden geleden. Zou volledig verzorgd zijn. Maar zijn met honger vertrokken...:D
 
Ik zie je berichtje te laat. Ben er gisteren geweest. Was leuk, maar het meeste wist ik al, mede dankzij de TMC. Jij ook zeker?
Verbaasde me dat de meesten (en de medewerkers van Tesla zelf) nog nooit van dit dorum hadden gehoord.
Het aftellen is nu begonnen...
Bij Delivery (Tilburg) kennen ze dit forum zeker! Dit draadje lezen ze zelfs mee!
 
  • Like
Reactions: HansB and Advh